Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 04.12.2019r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
nazwa i adres wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2020r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- objęcie bezpośredniej ochrony obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej, monitorowanie sygnału alarmu zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmują czynne działanie ochronne natychmiast po uzyskaniu monitorowanego sygnału o alarmie z budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego.
- Wymagania dotyczące: - służba realizowana będzie w systemie : od poniedziałku do piątku od godziny 8:30-21:30 soboty i niedziele od 7:30–17:30- podana ilość i czas służb może ulec zmianie.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień zostanie przekazany przez kierownika gospodarczego pracownikom ochrony.
- terminu wykonania zamówienia: od 02.01.2020r. do 23.12.2020r,
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- innych warunków realizacji zamówienia:
Zatrudnienie pracownika ochrony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasy pracy- Zał. Nr 1 do oferty.
Wykonawca dołączy do treści oferty kopię koncesji udzielonej na ochronę osób i mienia.
Wykonawca załączy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej
i kontraktowej
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 12.12.2019r. do godz. 09:00.Otwarcie 9;45 gabinet dyrektora pokój nr 17.
Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2020r.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy .....................................................................................................................................................tel., e-mail ...................................................................................................................................
NIP………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………..
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia …………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Szacunkowa wartość zamówienia : 3 000 godz. x………….(cena za 1godz. netto), cena za 1 godz. brutto……………
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT % zgodnie z obowiązującymi przepisami kwota………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Dnia ……………………………………. ………………………………………………
Podpis wykonawcy lub osoby upoważnione
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Projekt umowy
UMOWA
zawarta w dniu ………….. r. w Rzeszowie, pomiędzy:
Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów NIP 813-00-08-613
Odbiorca faktury płatnik-Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie,
- mjr H. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów.
reprezentowanym przez:
Dyrektora Szkoły- mgr Bogdana Rączy
zwanym dalej w treści umowy Zamawiającym
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………… koncesja nr ……………………………………………………………
reprezentowanym przez:
………………………….
zwanym dalej w treści umowy Wykonawcą.
Strony zawierają umowę o następującej treści:
- §1
- Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zlecenie polegające na przejęciu z dniem 02.01.2020 r. objęcie bezpośredniej ochrony obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej, monitorowanie sygnału alarmu zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmują czynne działanie ochronne natychmiast po uzyskaniu monitorowanego sygnału o alarmie z budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego.
- Służba ochrony realizowana będzie w systemie:
- od poniedziałku do piątku – od godz.8.30 do 21.30
- w soboty i niedziele 7.30 do 17.30
Zamawiający co miesiąc przedstawi szczegółowy harmonogram prac pracowników ochrony
- Szacowana łączna ilość godzin ochrony, za cały okres trwania niniejszej umowy, wynosi 3 000 godz.
- Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień pracowników ochrony zostanie przekazana przez kierownika gospodarczego.
- §2
- Pracownicy ochrony ochraniający obiekt podlegają bezpośrednio Wykonawcy.
- Bezpośredni nadzór nad pracownikami ochrony i koordynacje działań ochronnych prowadził będzie ze strony ……………………..
- Na mocy niniejszej umowy w zakresie wykonywania działań podstawowych (§1) przełożonym służbowym pracowników ochrony ze strony Zamawiającego staje się: Kierownik Gospodarczy – Mariusz Byjoś
- W zakresie zlecenia objętego umową w/w osoba ma prawo wydawać polecenia pracownikom Wykonawcy bez ograniczeń, pod warunkiem odnotowania ich w „Książce służby dozorowania”.
- Polecenia te będą wykonane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie umowy, nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów.
- Zamawiający oraz Wykonawca zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu, zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej rozwiązaniu.
- § 3
W celu prawidłowego wykonania zlecenia Wykonawca ma prawo do:
- Ustalania uprawnień osób do przebywania w obiekcie chronionym.
- Legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości.
- Wzywania osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu lub stwierdzenia zakłócenia porządku.
- Ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji.
- Penetracji wszystkich dostępnych, otwartych miejsc w obiekcie.
- Sprawdzania prawidłowości zamknięć obiektów, które powinny być zamknięte.
- Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na terenie zakładu poprzez egzekwowanie obowiązujących przepisów.
- § 4
- Zamawiający umożliwi wykonanie usługi ochrony poprzez:
- udostępnienie pomieszczenia na terenie chronionego obiektu dla służb dozoru oraz wyposażenie w środki sanitarno-higieniczne i środki łączności,
- zapewnienie warunków pracy w miejscu wykonywania usługi pod kątem zgodności
z przepisami ppoż. i bhp, - zabezpieczenie zgodnie z posiadanymi możliwościami terenu obiektu tj. ogrodzenie, oświetlenie, itp.
- Wykonawca będzie prowadził „Książkę służby dozorowania” w której służba ochrony odnotowywać będzie wszelkie fakty związane z wykonywaniem zlecenia, a w szczególności:
- czas pracy pracowników,
- dane personalne,
- informacje o interwencjach,
- polecenia wydawane przez Zamawiającego.
- Pracownicy służby ochrony będą ubrani w jednakowe, jednoznacznie rozpoznawalne mundury oraz będą posiadali identyfikatory ze zdjęciem, danymi personalnymi i pełnioną funkcją.
- § 5
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zlecone czynności przy użyciu osób i środków przewidzianych przepisami o ochronie mienia oraz z zachowaniem wszelkich wymogów przewidzianych tymi przepisami.
- § 6
Przejęcie ochrony poprzedzi sporządzenie „Protokołu przejęcia ochrony obiektu” stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
- § 7
W zakresie nie uregulowanym niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy z 27 sierpnia 1997r. „o ochronie osób i mienia” / tekst jednolity Dz. U. Nr 145 z 2005 r. , poz. 1221 / oraz Kodeksu Cywilnego.
- § 8
- Wykonawca postępował będzie z należytą starannością w zakresie wykonywania przedmiotu umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającemu o przypadkach wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia.
- Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej od szkód w rzeczach znajdujących się w jego pieczy, pod dozorem lub kontrolą Zleceniobiorcy oraz na wypadek wadliwego wykonywania usług świadczonych przez Zleceniobiorcę
- Wykonawca załączy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej
i kontraktowej (polisa stanowi Załącznik nr 2 do umowy). W związku z tym wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody w mieniu Zamawiającego mające związek z niewykonaniem przez Wykonawcę jego obowiązków w ramach realizowanej usługi do wysokości kwoty zawartej w polisie przejmuje ubezpieczyciel.
- § 9
Ustala się następujące warunki płatności Zamawiającego dla Wykonawcy za wykonanie usługi:
- Za wykonanie usługi ochrony obiektów określonej w § 1 ustala się wynagrodzenie w wysokości ….. zł (słownie………………….) plus podatek VAT za 1 godz. pracy pracownika ochrony. Wynagrodzenie miesięczne stanowiło będzie iloczyn wyżej podanej stawki oraz rzeczywistej liczby godzin ochrony wykonanej przez wszystkich pracowników ochrony w danym miesiącu.
- Przewidywana łączna wysokość wynagrodzenia za wykonanie całości Przedmiotu umowy wynosi NETTO……………………. zł (słownie: …………………………..)
plus podatek VAT,
Wartość brutto ……………………..(słownie………………………)
jednakże ostateczna wartość będzie zależeć od przyjętej ww. stawki godzinowej wynagrodzenia i liczby faktycznie zrealizowanych godzin pracy pracowników ochrony.
- W oparciu o ustalone w umowie warunki wykonywania usługi ochrony Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 3-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni o treści:
Nabywca:
Gmina Miasto Rzeszów
- Rynek 1
35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury-płatnik:
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
- mjr H. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów
- Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
- Na podstawie w/w faktury Zamawiający przekazuje na konto Wykonawcy w Banku należną kwotę pieniężną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku nie dotrzymania terminu wypłaty należności Zleceniodawca sam nalicza ustawowe odsetki.
- § 10
- Umowa zostaje zawarta od 02.01.2020r. na czas określony do 23.12.2020r. z możliwością wypowiedzenia jej przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia w przypadku udowodnionego rażącego niewykonywania przez Wykonawcę postanowień zawartej umowy i nie reagowania na pisemne upomnienia ze strony .
- W przypadku niepłacenia należności na rzecz Wykonawcy przez Zamawiającego przez okres dwóch miesięcy Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.
- § 11
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- § 12
- Spory wynikłe w trakcie realizowania niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązywać
w drodze negocjacji respektując wzajemne interesy i w duchu zawartej umowy. - W przypadku braku możliwości porozumienia stron właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego właściwy miejscowo.
- § 13
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:
- Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego, ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres administratora danych.
- Cele i podstawy prawne przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- a) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro,
- b) na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 30000 euro tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy, której przedmiotem jest:
Ochrona osób i mienia na 2020r.
- Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Okres przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres, oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Prawa osób, których dane dotyczą:
Przysługuje Pani/Panu ma prawo do:
- dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO;
- żądania usunięcia danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO);
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO,
- Inne informacje:
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.
Do podpisywanej umowy:
Oświadczam, że1 :
1) wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
________________________________________
Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
2) Oświadczam, że: zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO, zamieszczoną w ogłoszeniu
________________________________________
Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
1 W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawca nie składa