Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 06.06.2016r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na
2. Przedmiot zamówienia: Dostawa kotła warzelnego z okapem szt.1 oraz okapu centralnego z wyciągiem szt. 1 do kuchni w stołówce ZSKU.
3. Wymagania dotyczące:
Kocioł warzelny gazowy 150l. szt. 1
Wykonany z blachy nierdzewnej,
Obudowa w kształcie kwadratu,
Odległość zaworu spustowego od podłogi 470mm.,
Ogrzewany pośrednio przez płaszcz wodny
Elektryczny zapalacz piezoeletryczny,
Zawór spustowy 2cale ,
Manualna kontrola poziomu wody grzewczej,
Zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem kotła,
Ochrona elektrochemiczna płaszcza wodnego,
Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu,
Odpływ wody z blatu
Okap skrzyniowy z blachy nierdzewnej 1400x1400x525 szt. 1
Z filtrami,
Okap centralny z blachy nierdzewnej skrzyniowy 2400x1800x424 szt. 1
z wentylatorem dachowym (wyciągiem) dobranym do kubatury okapu,
Filtry tłuszczowy, labiryntowy,
Rura króciec średnicy 400mm.
Oświetlenie okapu centralnego
- terminu wykonania zamówienia: do 30.06.2016r
- opis kryteriów oceny ofert:
Kryteriami oceny ofert są cena (C) – waga kryterium 90% okres gwarancji (G) – waga kryterium 10% ( w zakresie min. 24m. do max. 120 m).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów tj. max 100. Ocena punktowa oferty zostanie dokonana zgodnie z formułą Pi= Cmin/Ci x100pkt. X 0,90 + Gi / Gma x 100 x 0,10 gdzie; Pi – ilość punktów przyznana badanej ofercie ( liczona będzie do dwóch miejsc po przecinku) Cmin – cena ryczałtowa łączna brutto najniższa zaoferowana w złożonych ofertach Ci – cena ryczałtowa brutto badanej oferty G max – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w złożonych ofertach (w latach)- nie dłuższy niż 120m. Gi – zaoferowany okres gwarancji i rękojmi w badanej
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT
- warunków gwarancji min 24m.
- otwarcie nastąpi: w dniu 13.06.2016r. o godz. 9:15 w gabinecie dyrektora ZSKU.
- innych warunków realizacji zamówienia: Demontaż istniejącego okapu centralnego , Montaż okapu centralnego i okapu nad kotłem warzelnym (zawiesia, śruby, łańcuchy, rura spiro, redukcje, kolana. Podłączenia z materiałami instalacyjnymi do instalacji wody użytkowej-kocioł i elektrycznej-okapy, kocioł .
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 13.06.2016r. do godz. 9:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ;Dostawa kotła warzelnego z okapem szt.1 oraz okapu centralnego z wyciągiem szt. 1 do kuchni w stołówce ZSKU.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ………………………………………………… Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
UMOWA nr
zawarta w dniu …………………………… r. w Rzeszowie pomiędzy
Zespołem Szkół Kształcenia Ustawicznego z siedzibą 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4
NIP 813-10-21-900
- reprezentowanym przez
mgr Bogdana Rączy – Dyrektora ZSKU
zwanym zamawiającym
a,
…………………………………………………………………………………………………………………zarejestrowanym
………………………….zgodnie z odpisem z KRS w ……………………… pod numerem ……………….,
lub zgodnie z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez
…………………………………………………………………………………….. w …………………….., pod numerem ewidencyjnym ……………………*, NIP 813-27-16-716, REGON ………………….. – zwanym dalej Wykonawcą – reprezentowanym
przez:
1. ………………………………………..
Zwanym wykonawcą
§ 1
1. Zamawiający zleca a wykonawca przyjmuje do wykonania: : Dostawa, montaż kotła warzelnego z okapem szt.1 oraz okapu centralnego z wyciągiem szt. 1 do kuchni w stołówce ZSKU o parametrach technicznych określonych w zapytaniu ofertowym .
2. Zakup, dostawa wraz z wniesieniem i montażem przedmiotu umowy.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na swój koszt.
4. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i musi spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej.
§ 2
Miejscem właściwym do wykonania zamówienia są pomieszczenie zlokalizowane w budynkach stołówki
§ 3
1. Dostawa wraz z wniesieniem i montażem ( demontaż istniejącego okapu centralnego, rozpakowanie, zamontowanie, ustawienie, podłączenie do instalacji wody użytkowej kotła warzelnego i instalacji elektrycznej okapów centralnego i nad kotłem warzelnym, przekazanie do użytkowania odbiorcom przedmiotu umowy) zostanie wykonana przez Wykonawcę u Zamawiającego.
2. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne, atesty higieniczne, deklaracje
§ 4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot zamówienia wynagrodzenie netto:
w kwocie ………………… (słownie: ……………………………………………………………………… )
brutto:
w kwocie ………………………… zł (słownie: ……………………………………………………..) zł
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do ………………………...
§ 5
1. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę.
2. W przypadku stwierdzenia wad nienadających się do usunięcia Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
§ 6
Wynagrodzenie określone w § 4 ust. 1 umowy, płatne będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy określony w fakturze VAT, w terminie 14 dni kalendarzowych po dostawie.
§ 7
1. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
2. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy……………. miesięcy.
3. Gwarancja liczona jest od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji przedmiotu umowy
potwierdzonego podpisaniem bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Wykonawca gwarantuje, że każdorazowo przedłuży okres gwarancji przedmiotu umowy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, wskutek przeprowadzania naprawy przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie uszkodzenia nie dłuższego
niż 2 dni od momentu pisemnego (faksem, poczta e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu urządzenia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego przesłania przez Zamawiającego.
§ 8
1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy strony zastrzegają stosowanie następujących kar umownych:
1) W razie opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający naliczy karę umowną w
wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust 1 niniejszej umowy za
każdy dzień opóźnienia. Kara naliczona łącznie nie może przekroczyć 10% wartości umowy.
2) Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji Zamawiający naliczy karę umowna w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w
§4 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia liczony po upływie terminu wyznaczonego
na usunięcie wad.
3) W razie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 10% wartości umowy.
2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.
3.Zamawiający jak i Wykonawca mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania
przewyższającego kary umowne.
4. Niedopuszczalna jest cesja wierzytelności wynikająca z tytułu zawarcia niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
§ 9
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
1) wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia od umowy;
2) pomimo uprzedniego 2-krotnego złożenia pisemnych zastrzeżeń przez Zamawiającego –Wykonawca uporczywie nie wykonuje dostaw zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne, co potwierdza na piśmie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;
3) Wykonawca narusza przepisy bhp i p.poż., pomimo uwag i wniosków upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;
4) Wykonawca dokonał cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.
2. Odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy następuje z chwilą pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o przyczynie odstąpienia od umowy. W takim przypadku: 1) zapłata za wykonanie dostawy zostanie wstrzymana do czasu wykonania dostawy przez
innego Wykonawcę i zostanie uregulowana nie wcześniej niż po odbiorze końcowym dostawy
wykonanej przez innego Wykonawcę;
2) ustalenie wysokości zapłaty zostanie dokonane na podstawie protokołu odbioru wykonanej dostawy.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach określonych w ust.1.
4. W przypadku stwierdzenia dostaw wadliwie wykonanych, kosztami ich naprawy obciążony zostanie Wykonawca, z którym rozwiązano umowę poprzez odstąpienie.
§ 10
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:
1) zmianą organizacyjno prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron,
2) aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w zapytaniu ofertowym za cenę określoną w ofercie i umowie.
3) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia
i niemożliwych do zapobieżenia.
3. Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca mogą na piśmie wystąpić w okresie obowiązywania umowy o dokonanie zmian wraz z opisem projektowanych zmian wraz z uzasadnieniem.
§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.
§ 12
1. Spory zobowiązują się do polubownego rozstrzygnięcia powstałych sporów w związku z realizacją niniejszej Umowy.
2. Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: