tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

Do pobrania:
Pobierz plik (srodki czystości na 2017 strona szkoły.docx)Zapytanie ofertowe - środki czystości[zapytanie ofertowe]33 kB

 

Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                  Rzeszów, dnia 11.01.2016r.

……………………………………………………..

       pieczątka zamawiającego

ZAPYTANIE OFERTOWE


……………………………………………………………………………………

                                                                                             nazwa i adres wykonawcy        

1. Zamawiający   Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4

                                                         nazwa Zamawiającego

zaprasza do złożenia oferty na:

2. Przedmiot zamówienia: Dostawa środków czystości na 2017r.

Lp. Nazwa towaru   Ilość  
1. Płyn Domestos 750ml   100szt  
2. Płyn uniw. Flor-5l.   35szt.  
3. Płyn do naczyń Ludwik 5l.   70szt.  
4. Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l   45szt.  
5. Mydło w płynie antybakteryjne -5l.   40szt.  
6. WC Sanset 500ml .butelka biała CLASSIC   410szt.  
7. PLEDGE przeciw kurzowi-250ml.   50szt.  
8. PLEDGE do mebli PRONTO 250ml.   25szt.  
9. Kostka WC zapach Domestos + zawieszka   45szt.  
10. Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony   100szt.  
11. Ścierka do podłogi szara 60x90   65szt.  
12. Ścierka do podłogi biała 60x80   46szt.  
13. Ścierka domowa (3szt.)   70kp.  
14. Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX   40szt.  
15. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm.   15szt.  
16. Worki na odpady -120l.- mocne   10rolek  
17. 60l. op. 50 szt.-mocne   30rolek  
18. 35l. op. 50 szt-moce   80rolek  
19. Rękawice gospodarcze/kuchenne mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA   105par  
20. Płyn Vanish do dywanów- 500ml.   14szt.  
21. Silux panele, drewno 500ml. do nabłyszczania   50szt.  
22. Pasta do podłóg Sidolux 500ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele   160szt.  
23. Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML.   10szt.  
24. Płyn do podłóg SIDOLUX   750ml. mycie panele, parkiet   18szt.  
25. CIF 500ml. mleczko   200szt.  
26. Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY   35szt.  
27. Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 36 rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały   100op.  
28. Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt.   190op  
29. Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków.   50op.  
30.

Pasta do czyszczenia

zlewów SAMA 250g.

  132szt  
31. Zmywak srebrny lub złoty do teflonu   50szt  
32. Druciak spiralny   60szt  
33. Miotła brzozowa   35szt.  
34. Rękawice lateksowe A100 szt   15op.  
35. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm   4szt.  
36. Proszek do prania –białego 3kg   11szt.  
37. Proszek do prania –kolor 3kg   12szt  
38. Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem   10szt.  
39. Płyn do płukania tkanin 4l   7szt.  
40. stetaż mopa płaskiego 40 cm. kieszeniowy   6szt  
41. Reklamówki średnie ok. 2,5 kg   30op.  
42. Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane   15op  
43. Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt.   10op.  
44.

Worki do odkurzaczy ZELMER

49.4220,/49.4120 sawbag

  10 op.  
45. Wiadro 10l.   5szt.  
46. Wiadro 14l. z wyciskaczem   10szt.  
47. Tabletki do wyparzarki do zmiękczania wody TABS op.25kg.   20szt.  
48. Płyn do nabłyszczania 10L do maszynowego nabłyszczania   3szt.  
49. Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml   5szt.  
50. Szufelka+zmiotka   10szt.  
51. Uchwyt na papier toaletowy -metalowy   10szt.  
52. Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml.   10szt.  
53. Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm,   10szt.  
54. Woreczki śniadaniowe 18x4x42-1000 szt.   10 op.  
55. Torebki foliowe 18x4x50-1000 szt.   10 op.  
56. Reklamówki 5 kg.   10 op.  
57. SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l.   5 szt.  
58. Płyn do mycia naczyń Fairy 1l.   12szt.  
59. Chusteczki uniwersalne     ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt.   10 op.  
60. PŁYM do udrażniania rur KRET   20 szt.  
61 Proszek do prania Bonux 7,5kg.   1.szt.  
62. Folia aluminiowa spożywcza 150m.   8 szt.  
63. Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml.   10 szt.  
64. AJAX płyn 1 l. uniwersalny   94 szt.  
65. WC żel Bref 750   94 szt.  
66. WC żel Tytan 700g..   94 szt.  
67. Pasta wysokopołyskowa Agata 1L.   30 szt.  
68. Mop zapas paskowy midi   50 szt.  
69. Szczotka do WC zestaw   30 szt.  
70. Płyn do mycia szyb Window 05,l. zapas   100szt.  
71. Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l.   10szt.  
72. Kosz uchylny plastik 15l.   10szt.  
73. Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm.   5 szt.  
74. Płyn flor do paneli – 1 lL.   10szt.  
75.

Odświeżacz powietrza

Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw

  6 szt.  
76. Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni)   15szt.  
77. Zestaw do zamiatania kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch   5szt.  
78 Szczotka ryżowa drewniana na gwint   5 szt.  
79 Kij drewniany z gwintem 150 cm.   30szt.  
80 Ścierka z mikrofilbry 32x32 uniwersalna   20szt.  
81 Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki   10szt.  
82 Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml.   8szt.  
83 Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE   20 szt.  
84 Rękaw do pieczenia mięsa -3m.   30szt.  
85 Płyn PUR 900 ml. do naczyń   20szt.  
86 Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków   50op.  
87 Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm   20 szt.  
88 Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży fi 18   10 szt.  
89 Vanish proszek do dywanów- 650g.   10 szt.  

 

3. Wymagania dotyczące:                                                                                                                        

- terminu wykonania zamówienia: od 18.01.2017r. do 31.12.2017r,

- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,

- otwarcie ofert: 17.01.2017r. godz. 12:15 – gabinet dyrektora ZSKU

- kryteria oceny ofert: cena 100%

- innych warunków realizacji zamówienia: ilość zamawianych poszczególnych asortymentów może ulec zmianie.

4. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie                   ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do dnia 17.01.2017r. do godz. 12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Dostawa środków czystości na 2017r.

                                                                               ………………………………………………………………..

                                                                                                                     Podpis i pieczęć Dyrektora

                                                                                                                                      

                                                                                                                                  

   Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                     Rzeszów,………………..r.

TREŚĆ OFERTY

Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................

wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

Lp. Nazwa towaru   Ilość Cena netto za 1 szt/op/kp. Wartość netto

           Wartość

VAT

Cena jednostkowa brutto

Wartość

brutto

1. Płyn Domestos 750ml   100szt          
2. Płyn uniw. Flor-5l.   35szt.          
3. Płyn do naczyń Ludwik 5l.   70szt.          
4. Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l   45szt.          
5. Mydło w płynie antybakteryjne -5l.   40szt.          
6. WC Sanset 500ml .butelka biała CLASSIC   410szt.          
7. PLEDGE przeciw kurzowi-250ml.   50szt.          
8. PLEDGE do mebli PRONTO 250ml.   25szt.          
9. Kostka WC zapach Domestos + zawieszka   45szt.          
10. Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony   100szt.          
11. Ścierka do podłogi szara 60x90   65szt.          
12. Ścierka do podłogi biała 60x80   46szt.          
13. Ścierka domowa (3szt.)   70kp.          
14. Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX   40szt.          
15. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm.   15szt.          
16. Worki na odpady -120l.- mocne   10rolek          
17. 60l. op. 50 szt.-mocne   30rolek          
18. 35l. op. 50 szt-moce   80rolek          
19. Rękawice gospodarcze/kuchenne mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA   105par          
20. Płyn Vanish do dywanów- 500ml.   14szt.          
21. Silux panele, drewno 500ml. do nabłyszczania   50szt.          
22. Pasta do podłóg Sidolux 500ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele   160szt.          
23. Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML.   10szt.          
24. Płyn do podłóg SIDOLUX   750ml. mycie panele, parkiet   18szt.          
25. CIF 500ml. mleczko   200szt.          
26. Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY   35szt.          
27. Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 36 rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały   100op.          
28. Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt.   190op          
29. Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków.   50op.          
30.

Pasta do czyszczenia

zlewów SAMA 250g.

  132szt          
31. Zmywak srebrny lub złoty do teflonu   50szt          
32. Druciak spiralny   60szt          
33. Miotła brzozowa   35szt.          
34. Rękawice lateksowe A100 szt   15op.          
35. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm   4szt.          
36. Proszek do prania –białego 3kg   11szt.          
37. Proszek do prania –kolor 3kg   12szt          
38. Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem   10szt.          
39. Płyn do płukania tkanin 4l   7szt.          
40. stetaż mopa płaskiego 40 cm. kieszeniowy   6szt          
41. Reklamówki średnie ok. 2,5 kg   30op.          
42. Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane   15op          
43. Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt.   10op.          
44.

Worki do odkurzaczy ZELMER

49.4220,/49.4120 sawbag

  10 op.          
45. Wiadro 10l.   5szt.          
46. Wiadro 14l. z wyciskaczem   10szt.          
47. Tabletki do wyparzarki do zmiękczania wody TABS op.25kg.   20szt.          
48. Płyn do nabłyszczania 10L do maszynowego nabłyszczania   3szt.          
49. Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml   5szt.          
50. Szufelka+zmiotka   10szt.          
51. Uchwyt na papier toaletowy -metalowy   10szt.          
52. Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml.   10szt.          
53. Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm,   10szt.          
54. Woreczki śniadaniowe 18x4x42-1000 szt.   10 op.          
55. Torebki foliowe 18x4x50-1000 szt.   10 op.          
56. Reklamówki 5 kg.   10 op.          
57. SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l.   5 szt.          
58. Płyn do mycia naczyń Fairy 1l.   12szt.          
59. Chusteczki uniwersalne     ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt.   10 op.          
60. PŁYM do udrażniania rur KRET   20 szt.          
61 Proszek do prania Bonux 7,5kg.   1.szt.          
62. Folia aluminiowa spożywcza 150m.   8 szt.          
63. Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml.   10 szt.          
64. AJAX płyn 1 l. uniwersalny   94 szt.          
65. WC żel Bref 750   94 szt.          
66. WC żel Tytan 700g..   94 szt.          
67. Pasta wysokopołyskowa Agata 1L.   30 szt.          
68. Mop zapas paskowy midi   50 szt.          
69. Szczotka do WC zestaw   30 szt.          
70. Płyn do mycia szyb Window 05,l. zapas   100szt.          
71. Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l.   10szt.          
72. Kosz uchylny plastik 15l.   10szt.          
73. Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm.   5 szt.          
74. Płyn flor do paneli – 1 lL.   10szt.          
75.

Odświeżacz powietrza

Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw

  6 szt.          
76. Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni)   15szt.          
77. Zestaw do zamiatania kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch   5szt.          
78 Szczotka ryżowa drewniana na gwint   5 szt.          
79 Kij drewniany z gwintem 150 cm.   30szt.          
80 Ścierka z mikrofilbry 32x32 uniwersalna   20szt.          
81 Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki   10szt.          
82 Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml.   8szt.          
83 Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE   20 szt.          
84 Rękaw do pieczenia mięsa -3m.   30szt.          
85 Płyn PUR 900 ml. do naczyń   20szt.          
86 Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków   50op.          
87 Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm   20 szt.          
88 Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży fi 18   10 szt.          
89 Vanish proszek do dywanów- 650g.   10 szt.          
 

RAZEM WARTOŚĆ

             

Wartość netto ……………………………………………………..

Podatek VAT …………………………………………………………

Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………

- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.

Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

DNIA …………………………………………..                              ……………………………………………………………………………………

                                                                                              Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej

Projekt umowy

Umowa nr

zawarta w dniu…………… r. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów

NIP 813-0008613

Odbiorca Faktury - płatnik- Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4,                                                 35-225 Rzeszów

reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły

zwanym dalej Zamawiającym

a,

zwanym dalej Wykonawcą

§1.

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………..

2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości środków czystości pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego.

§2.

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.

2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .

3. Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.

4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione środki czystości na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.

5. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.

6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.

7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy produktów zamiennych innych niż zawartych w formularz asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia …………..r

8. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).

9. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających

wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.

§3.

Wymagania stawiane Wykonawcy:

1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.

2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.

3. Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.

4. Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.

§4.

Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.

§5.

Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest

………………………….     …………………… .

§6.

  1. 1.Wartość przedmiotu netto……………………..

VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ……………………                                                                            

Wartość brutto……………………….

zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej

umowy.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
  2. Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.

§7.

1. Należność za dostarczone środki czystości będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu

2. Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.

3. Zapłata za dostarczone środki czystości, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.

4. 2. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego o treści:                                                                        

   Nabywca

Gmina Miasto Rzeszów

ul. Rynek 1

35-064 Rzeszów

NIP 8130008613

Odbiorca faktury-płatnik

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. Sucharskiego 4

35-225                      Rzeszów

Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.

 

§8.

1. Środki czystości objęte przedmiotem umowy będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku.

2. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych środków czystości, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.

3. Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.

§9.

1. W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :

a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.

b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę środka czystości.

Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.

2. Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe

3. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.

§10.

Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.

§11.

Umowa została zawarta na czas określony od dnia ………………………………….

§12.

1. We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający:                                                                                       Wykonawca:

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu