tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

Do pobrania:
Pobierz plik (artykuły biurowe na  2017 strona szkoły.docx)Artykuły biurowe na 2017 [zapytanie ofertowe]35 kB

Załącznik nr 2

……………………………..

   pieczątka zamawiającego

ZAPYTANIE OFERTOWE

                                                                                                                                              

                                                                                            

   Rzeszów 19.01.2017

                                                                                                 (miejscowość i data)      

                                                              

 

nazwa i adres Wykonawcy

1. Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów,     ul. Sucharskiego 4.

 nazwa Zamawiającego

2. Przedmiot zamówienia: Materiały biurowe na 2017r.

Lp. Nazwa towaru  

Ilość

1. Papier do ksero kolor A4 80g/m2 – 500szt kolory pastelowe   6 ryz
2. Marker do tablicy kolor   30 szt.
3. Papier kancelaryjny kratka A 3 500szt   4ryzy
4. Papier kancelaryjny linia(ryza) A 3 500szt.   4ryzy
5. Papier wizytówkowy A4   20 szt.   100szt
6. Koperta C4 HK biała A 250   60szt
7. Koperta C5 HK biała A 500   100szt
8. Koperta C6 SK biała A 1000   4op
9. Teczka papierowa wiązana A4   150szt
10. Zeszyt A4-96k kratka twarda okładka   10szt
11. Teczka wiązana A4 – plastik   1 szt.   10szt
12. Skoroszyt A4   200szt
13. Segregator A4/75   15szt
14. Segregator A4/50 1 szt.   15szt
15. DługopisTOMA SUPERFINE 059   50szt
16. Długopis Lexi 5   20szt
16. Długopis żelowy   20szt
17. Marker do tablicy MW85 Pentel 1   250szt
18. Kreda biała nie brudząca 48 szt.   50op
19. Ołówek z gumką BIC   10szt
20. Blok biurowy A4 100   30szt
21. Koszulka A4 Donau groszkowa   25op
22. Szpilki długie (op)   6op
23. Pinezki (op) srebrne   4op
24. Spinacz (op) 28   6op
25. Klej roślinny 1 szt. tubka   10szt
26. Klej hinol w sztyfcie 22g 1 szt   20szt
27. Taśma klejąca 2cm. 18/20 m. 1 szt   40szt
28. Taśma klejąca 4,5 cm.  48/50 1 szt   10szt
29. Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych szt 1   15szt
30. Zakreślacz mix 1 szt   6szt
31. Marker permanent   6szt
32. Kartki kostka 80x74mm. Białe nieklejące   10szt
33. Kartki samoklejące 76x76mm.   10szt
34. Sznurek pakowy   5szt
35. Rolki kasowe termoczułe 57/25   20 szt
36. Bristol biały 50x70   10ark
37. Blok techniczny A4   10szt
38. Flamastry kpl. 6szt.   2kpl
39. Nożyczki 20cm.   10szt
40. Dziurkacz SAX 318   6szt
41. Zszywacz RAPID F 16   10szt
42. Zeszyt A5-60k kratka miękka okładka   30szt  
43. Fastykuły A4 KP   50szt  
44. Archive Clip op50 szt.   2op  
45. Pudełko archiwalne DONAU 28X32   60szt  
46. Karta urlopowa OS-230   15szt  
47. Zaświadczenie uczniowskie EDU-VII/7   20blocz.  
48. Karta drogowa samochód osobowy SE-101   2blocz.  
49. Polecenie wyjazdu służbowego Os-232   3blocz.  
50. Upoważnienie KS 42   2blocz.  
51. Zamówienie ogólne   4blocz.  
52. Ksiażka dokumentów ścisłego zarachowania   3szt  
53. Kartoteka K-289   10blocz.  
54. Kartoteka Gm-130   1000szt.  
55. Dziennik KKZ   15 szt  
56. Polecenie przelewu/wpłaty   5 blocz.  
57. Zestawienie obrotu i sald K-331   30szt  
58. Spinacz 33 op   3 op  
59. Spinacz 33 op   3 op  
60. Spinacz klip32 op   3 op  
61.

Arkusz ocen Słuchacza Szkoły dla dorosłych

Prowadzonych w systemie zaocznym MEN-I/47a/2

  50szt.  
62. Bristol kolor 50x70   20 ark.  
63. Bateria alkaline 1,5V AAA   20 szt.  
64. Bateria alkaline   LR6 1,5 AA   30 szt.  
65. Dziennik lekcyjny dla kl. IV-VI Szkoły podstawowej Gimnazjum oraz Szkół ponadgimnazialnych MEN –I/3   15szt  
66. Dziennik lekcyjny Szkoły Zaocznej MEN-I/7   50szt  
67. Księga uczniów MEN-I/15   2szt  
68 Dziennik zajęć wychowawczych MEN-I/5   20szt  
69. Dziennik pedagoga   2szt  
70. Tusz czerwony   3 szt.  
71. Tusz czarny   3 szt.  
72.

Dziennik indywidualnego nauczania

MEN-I/25

  5szt  
73 Dziennik Biblioteki szkolnej MEN-I/8   2szt  
74. Legitymacja szkolna   600szt  
75. Gilosze świadectw LO, technikum, KKZ   600szt.  
76. Koperta szara C4 szeroki spód   100szt  
77. Gumka do mazania PENTEL ZEH 03   12 szt  
78. Zszywki biurowe no 24/6   30 szt  
79. Ofertówki A4   100 szt  
80. Kartki samoklejące 38x51 żółte   10 szt  
81. Ołówek automatyczny   10 szt.  
82. Grafit 05 HP op.   5 szt.  
           

3. Wymagania dotyczące:

- termin wykonania zamówienia – sukcesywnie przez 2017r. ilość asortymentu może ulec zmianie,

-. termin płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,

- kryteria oceny ofert: cena 100%

- otwarcie ofert: 25.01.2017 godz. 12:15

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4 pok. nr 18, - sekretariat do dnia 25.01.2017r. do godz. 12:00 Oferta powinna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem: Dostawa materiałów biurowych na 2017.

                                                                                                          

                                                                                                    ………………………………..

                                                                                                             podpis osoby upoważnionej

                                                                                                      

TREŚC OFERTY

Nazwa wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Adres/siedziba wykonawcy ……………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP …………………………………………………………………………………………….

REGON………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………

Nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..

Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia……………………………………………………

                                                                                   Zamawiający wpisuje nazwę zamówienia

Za:

Cenę netto ……………………………………… zł

Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami……………………………………zł

Cenę brutto ………………………………………zł

Lp.

Nazwa towaru Cena netto za szt.,op.,kpl.

Ilość

Wartość

netto

Wartość

VAT

Wartość

Jednostkowa brutto

Wartość brutto
1. Papier do ksero kolor A4 80g/m2 – 500szt kolory pastelowe   6 ryz        
2. Marker do tablicy kolor   30 szt.        
3. Papier kancelaryjny kratka A 3 500szt   4ryzy        
4. Papier kancelaryjny linia(ryza) A 3 500szt.   4ryzy        
5. Papier wizytówkowy A4   20 szt.   100szt        
6. Koperta C4 HK biała A 250   60szt        
7. Koperta C5 HK biała A 500   100szt        
8. Koperta C6 SK biała A 1000   4op        
9. Teczka papierowa wiązana A4   150szt        
10. Zeszyt A4-96k kratka twarda okładka   10szt        
11. Teczka wiązana A4 – plastik   1 szt.   10szt        
12. Skoroszyt A4   200szt        
13. Segregator A4/75   15szt        
14. Segregator A4/50 1 szt.   15szt        
15. DługopisTOMA SUPERFINE 059   50szt        
16. Długopis Lexi 5   20szt        
16. Długopis żelowy   20szt        
17. Marker do tablicy MW85 Pentel 1   250szt        
18. Kreda biała nie brudząca 48 szt.   50op        
19. Ołówek z gumką BIC   10szt        
20. Blok biurowy A4 100   30szt        
21. Koszulka A4 Donau groszkowa   25op        
22. Szpilki długie (op)   6op        
23. Pinezki (op) srebrne   4op        
24. Spinacz (op) 28   6op        
25. Klej roślinny 1 szt. tubka   10szt        
26. Klej hinol w sztyfcie 22g 1 szt   20szt        
27. Taśma klejąca 2cm. 18/20 m. 1 szt   40szt        
28. Taśma klejąca 4,5 cm.  48/50 1 szt   10szt        
29. Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych szt 1   15szt        
30. Zakreślacz mix 1 szt   6szt        
31. Marker permanent   6szt        
32. Kartki kostka 80x74mm. Białe nieklejące   10szt        
33. Kartki samoklejące 76x76mm.   10szt        
34. Sznurek pakowy   5szt        
35. Rolki kasowe termoczułe 57/25   20 szt        
36. Bristol biały 50x70   10ark        
37. Blok techniczny A4   10szt        
38. Flamastry kpl. 6szt.   2kpl        
39. Nożyczki 20cm.   10szt        
40. Dziurkacz SAX 318   6szt        
41. Zszywacz RAPID F 16   10szt        
42. Zeszyt A5-60k kratka miękka okładka   30szt        
43. Fastykuły A4 KP   50szt        
44. Archive Clip op50 szt.   2op        
45. Pudełko archiwalne DONAU 28X32   60szt        
46. Karta urlopowa OS-230   15szt        
47. Zaświadczenie uczniowskie EDU-VII/7   20blocz.        
48. Karta drogowa samochód osobowy SE-101   2blocz.        
49. Polecenie wyjazdu służbowego Os-232   3blocz.        
50. Upoważnienie KS 42   2blocz.        
51. Zamówienie ogólne   4blocz.        
52. Ksiażka dokumentów ścisłego zarachowania   3szt        
53. Kartoteka K-289   10blocz.        
54. Kartoteka Gm-130   1000szt.        
55. Dziennik KKZ   15 szt        
56. Polecenie przelewu/wpłaty   5 blocz.        
57. Zestawienie obrotu i sald K-331   30szt        
58. Spinacz 33 op   3 op        
59. Spinacz 33 op   3 op        
60. Spinacz klip32 op   3 op        
61.

Arkusz ocen Słuchacza Szkoły dla dorosłych

Prowadzonych w systemie zaocznym MEN-I/47a/2

  50szt.        
62. Bristol kolor 50x70   20 ark.        
63. Bateria alkaline 1,5V AAA   20 szt.        
64. Bateria alkaline   LR6 1,5 AA   30 szt.        
65. Dziennik lekcyjny dla kl. IV-VI Szkoły podstawowej Gimnazjum oraz Szkół ponadgimnazialnych MEN –I/3   15szt        
66. Dziennik lekcyjny Szkoły Zaocznej MEN-I/7   50szt        
67. Księga uczniów MEN-I/15   2szt        
68 Dziennik zajęć wychowawczych MEN-I/5   20szt        
69. Dziennik pedagoga   2szt        
70. Tusz czerwony   3 szt.        
71. Tusz czarny   3 szt.        
72.

Dziennik indywidualnego nauczania

MEN-I/25

  5szt        
73 Dziennik Biblioteki szkolnej MEN-I/8   2szt        
74. Legitymacja szkolna   600szt        
75. Gilosze świadectw LO, technikum, KKZ   600szt.        
76. Koperta szara C4 szeroki spód   100szt        
77. Gumka do mazania PENTEL ZEH 03   12 szt        
78. Zszywki biurowe no 24/6   30 szt        
79. Ofertówki A4   100 szt        
80. Kartki samoklejące 38x51 żółte   10 szt        
81. Ołówek automatyczny   10 szt.        
82. Grafit 05 HP op.   5 szt.        
  Razem Wartość            

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.

Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Ceny podane w formularzu asortymentowo- cenowym obowiązują przez cały czas trwania umowy.

dnia ……………………………..

                                                                                        …………………………………

                                                                                         podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej

                                                                                                                                       pieczątka wykonawcy

Projekt umowy

Umowa nr

zawarta w dniu ……………. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów NIP 8130008613

Odbiorca faktury –płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego. Sucharskiego 4,                                   35-225 Rzeszów

reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego

zwanym dalej Zamawiającym

a,

…………………………………..

reprezentowanym przez:

zwanym dalej Wykonawcą

§1.

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia r.

2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości materiałów biurowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.

§2.

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.

2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .

3. Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.

4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione materiały na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.

5. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.

6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.

7. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).

8. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających

wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.

§3.

Wymagania stawiane Wykonawcy:

1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.

2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.

3. Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.

4. Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.

§4.

Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.

§5.

Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest

………………………….     …………………… .

§6.

  1. 1.Wartość przedmiotu netto……………………..

VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ……………………                                                                            

Wartość brutto……………………….

zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej umowy.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
  2. Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.

§7.

1. Należność za dostarczone materiały biurowe będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu

2. Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.

3. Zapłata za dostarczone materiały biurowe, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.

4. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego o treści:                                                                        

   Nabywca

Gmina Miasto Rzeszów

ul. Rynek 1

35-064 Rzeszów

NIP 8130008613

Odbiorca faktury-płatnik

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. Sucharskiego 4

35-225                      Rzeszów

Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.

 

§8.

1. Materiały biurowe objęte przedmiotem umowy będą wolne od wad.

2. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów , których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.

3. Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.

§9.

1. W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :

a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.

b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę .

Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.

2. Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe

3. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.

§10.

Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.

§11.

Umowa została zawarta na czas określony od dnia ……………. do dnia 31.12.2016r.

§12.

1. We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający:                                                                                       Wykonawca:

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu