……………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Rzeszów; 19.01.2017r.
(miejscowość i data)
nazwa i adres Wykonawcy
1. Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
nazwa Zamawiającego
2. Przedmiot zamówienia: Materiały eksploatacyjne tonery/tusze na 2017r.
Zestawienie tuszów/ tonerów
Formularz asortymentowo-cenowy
Przedmiot zamówienia (model drukarki/tusz/toner |
ilość | |
1. | SAMSUNG ML 1860 | 2 |
2. | SAMSUNG ML 1640 | 2 |
3. | SAMSUNG ML 2251N | 2 |
4. | SAMSUNG ML 2160 | 2 |
5. | SAMSUNG ML 2545 | 2 |
6. | SAMSUNG ML 1675 | 2 |
7. | XEROX Work Centre 3215 | 10 |
8. | HP Laser Jet 2015n | 2 |
9. | LEXMARK W812 | 2 |
10. | HP Laer Jetp 2015dn | 2 |
11. | HP LASER JET 1320 | 2 |
12. | HP LASER JET P 2055D | 4 |
13. | HP deskjet 940c | 2 |
14. | EPSPN L-210 | 2 |
15. | EPSON Stylus SX 235w kp. | 5 |
16. | EPSON L 220 | 2 |
17. | EPSON WORK 3215 | 2 |
18. | BROTHER DCP 7030 | 2 |
19. | Brother DCP 7055 | 2 |
20. | HP LASER JET 8150DN | 1 |
21. | HP LASER JET P 1005 | 1 |
22 | LEXMARK X342N | 1 |
KSEROKOPIARKI | ||
23 | RICOH AFICIO 2018D -ORYGINAŁ | 1 |
24 | NASHUATEC AFICIO 3205 | 2 |
25 | CANON 2318L | 2 |
26 | RICOH ALTICIO 2022 | 2 |
RICOH ALTICIO 2032 |
Zamawiający dopuszcza produkty zamienne pod warunkiem , że zamiennik wykona taką samą liczbę kopi co oryginał.
3. Wymagania dotyczące:
- termin wykonania zamówienia – sukcesywnie przez 2017r. ilość asortymentu może ulec zmianie,
- termin płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- otwarcie ofert: w dniu 25.01.2017r. o godz. 12:15
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4 pok. nr 18, - sekretariat do dnia 25.01.2017r. do godz. 12:00 Oferta powinna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem: Dostawa materiałów eksploatacyjnych tonery/tusze na 2017r.
………………………………..
podpis osoby upoważnionej
TREŚC OFERTY
Nazwa wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres/siedziba wykonawcy ……………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP …………………………………………………………………………………………….
REGON………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia……………………………………………………
Zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
Za:
Przedmiot zamówienia (model drukarki/tusz/toner |
ilość | Cena netto za 1 szt |
Wartość netto |
Wartość VAT |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
|
1. | SAMSUNG ML 1860 | 2 | |||||
2. | SAMSUNG ML 1640 | 2 | |||||
3. | SAMSUNG ML 2251N | 2 | |||||
4. | SAMSUNG ML 2160 | 2 | |||||
5. | SAMSUNG ML 2545 | 2 | |||||
6. | SAMSUNG ML 1675 | 2 | |||||
7. | XEROX Work Centre 3215 | 10 | |||||
8. | HP Laser Jet 2015n | 2 | |||||
9. | LEXMARK W812 | 2 | |||||
10. | HP Laer Jetp 2015dn | 2 | |||||
11. | HP LASER JET 1320 | 2 | |||||
12. | HP LASER JET P 2055D | 4 | |||||
13. | HP deskjet 940c | 2 | |||||
14. | EPSPN L-210 | 2 | |||||
15. | EPSON Stylus SX 235w kp. | 5 | |||||
16. | EPSON L 220 | 2 | |||||
17. | EPSON WORK 3215 | 2 | |||||
18. | BROTHER DCP 7030 | 2 | |||||
19. | Brother DCP 7055 | 2 | |||||
20. | HP LASER JET 8150DN | 1 | |||||
21. | HP LASER JET P 1005 | 1 | |||||
22 | LEXMARK X342N | 1 | |||||
KSEROKOPIARKI | |||||||
23 | RICOH AFICIO 2018D -ORYGINAŁ | 1 | |||||
24 | NASHUATEC AFICIO 3205 | 2 | |||||
25 | CANON 2318L | 2 | |||||
26 | RICOH ALTICIO 2022 | 2 | |||||
RICOH ALTICIO 2032 |
|||||||
RAZEM WARTOŚĆ |
Cenę netto ……………………………………… zł
Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami……………………………………zł
Cenę brutto ………………………………………zł
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ceny podane w formularzu asortymentowo- cenowym obowiązują przez cały czas trwania umowy.
dnia ……………………………..
…………………………………
podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
projekt umowy
Umowa nr
zawarta w dniu ……………….. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów NIP 8130008613 Odbiorca faktury-płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów
reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły
zwanym dalej Zamawiającym
a,
reprezentowanym przez:
zwanym dalej Wykonawcą
§1.
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek –tonery/tusze na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ………………….
2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości tonerów, tuszów pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
§2.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
3. Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione materiały na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
5. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
8. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających
wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.
§3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
3. Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
4. Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
§4.
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.
§5.
Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest
…………………………. …………………… .
§6.
- 1.Wartość przedmiotu netto……………………..
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ……………………
Wartość brutto……………………….
zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
- Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
§7.
1. Należność za dostarczone materiały eksploatacyjne będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
2. Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
3. Zapłata za dostarczone materiały eksploatacyjne, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
§8.
1. Materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem umowy będą wolne od wad.
2. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów , których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
3. Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
§9.
1. W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę.
Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
2. Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
3. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
§10.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.
§11.
Umowa została zawarta na czas określony od dnia 26.01.2017r. do dnia 31.12.2017r.
§12.
1. We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.