Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 11.04.2017r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
nazwa i adres wykonawcy
1. Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na
2. Przedmiot zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego do pracowni Technik Transportu Kolejowego.
-Monitor – 26 sztuk 21-22 cale, wejścia sygnałowe DVI, D-SUB, HDMI, głośniki, możliwość montażu na uchwycie.
-Jednostka centralna – 7 sztuk System operacyjny: Windows 8.x Procesor: Intel i-3 RAM: 4GB HDD:500GB Karta graficzna z możliwością podłączenia 4 monitorów: 2 x DVI, 1x HDMI lub mini HDMI, 1 x D-SUB, płyta główna dowolna, zasilacz dowolny, obudowa tower.
-Klawiatura – 7sztuk
-Mysz przewodowa 7 sztuk
-Switch 8 portów programowalny – 1 sztuk
-Switch 16 portów programowalny – 1 sztuk
-Uchwyt do monitorów – 6 sztuk na cztery monitory mocowany do krawędzi biurka 10 kg 75x75,100x100 regulacja w pionie.
-Słuchawko- mikrofon – 7 sztuk
-Kabel sieciowy Ethernet – 200m.
-Końcówki RJ45 – 50 sztuk
-Przejściówka mini HDMI/HDMI – 7 sztuk
-Kable do monitora: 14szt. DVI, 7szt. HDMI, 7 szt. D-SUB
-Listwy zasilające nim. 5 gniazd, dł. 5 m. -7 sztuk
3. Wymagania dotyczące:
- terminu wykonania zamówienia: do 28.04.2017r.
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT
- otwarcie nastąpi: 18.04.2017r. o godz. 9:15
- warunki gwarancji: min 24miesiące
- osoba do kontaktów z wykonawcami: Andrzej Łyszczarz e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- opis kryteriów oceny ofert:
Kryteriami oceny ofert są cena (C) – waga kryterium 90% okres gwarancji (G) – waga kryterium 10% ( w zakresie min. 24m. do max. 120 m).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów tj. max 100.
Ocena punktowa oferty zostanie dokonana zgodnie z formułą Pi= Cmin/Ci x100pkt. X 0,90 + Gi / Gma x 100 x 0,10 gdzie; Pi – ilość punktów przyznana badanej ofercie ( liczona będzie do dwóch miejsc po przecinku) Cmin – cena ryczałtowa łączna brutto najniższa zaoferowana w złożonych ofertach Ci – cena ryczałtowa brutto badanej oferty G max – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w złożonych ofertach (w miesiącach)- nie dłuższy niż 120m. Gi – zaoferowany okres gwarancji i rękojmi w badanej ofercie
- innych warunków realizacji zamówienia: zamawiający informuje, że na monitor, jednostkę centralną, switch obowiązuje 0 stawka VAT.
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 18.04.2017r. do godz. 9:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Zakup sprzętu komputerowego do pracowni Technik Transportu Kolejowego.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
-Monitor – 26 sztuk 21-22 cale, wejścia sygnałowe DVI, D-SUB, HDMI, głośniki, możliwość montażu na uchwycie.
Cena netto za 1 szt……………………………. Wartość netto 26 szt.………………………………….
-Jednostka centralna – 7 sztuk System operacyjny: Windows 8.x Procesor: Intel i-3 RAM: 4GB HDD:500GB Karta graficzna z możliwością podłączenia 4 monitorów: 2 x DVI, 1x HDMI lub 1x mini HDMI, 1 x D-SUB, płyta główna dowolna, zasilacz dowolny, obudowa tower.
Cena netto za 1 szt……………………………. Wartość netto 7 szt.………………………………….
-Klawiatura – 7sztuk
Cena netto za 1 szt.……………………………….. Wartość netto 7 szt. ………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 7 szt.………………………………………
-Mysz przewodowa 7 sztuk
Cena netto za 1 szt……………………………….. Wartość netto 7szt. ………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 7 szt. ………………………………………
-Switch 8 portów programowalny – 1 sztuk
Cena netto za 1 szt…………………………….
-Switch 16 portów programowalny – 1 sztuk
Cena netto za 1 szt…………………………….
-Uchwyt do monitorów – 6 sztuk na cztery monitory mocowany do krawędzi biurka 10 kg 75x75,100x100 regulacja w pionie
Cena netto za 1 szt……………………………….. Wartość netto 6 szt.………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 6 szt.………………………………………
-Słuchawko- mikrofon – 7 sztuk
Cena netto za 1 szt……………………………….. Wartość netto 7 szt.………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 7 szt……………………………………
-Kabel sieciowy Ethernet – 200m. Wartość netto………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto………………………………………
-Końcówki RJ45 – 50 sztuk
Cena netto za 1 szt………………………………..
Wartość netto 50 szt………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 50 szt.………………………………………
-Przejściówka mini HDMI/HDMI – 7 sztuk
Cena netto za 1 szt……………………………….. Wartość netto 7 szt………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 7szt………………………………………
-Kable do monitora: 14sztDVI, 7szt. HDMI, 7 szt. D-SUB
Wartość netto 28 szt………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto 28 szt………………………………………
-Listwy zasilające nim. 5 gniazd dł. 5m. -7 sztuk
Cena netto za 1 szt. ……………………………….. Wartość netto 7 szt. ………………………………………. Podatek VAT …………………………………………. Wartość brutto7 szt.………………………………………
Wartość netto całego zamówienia ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość brutto całego zamówienia…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
- warunki gwarancji……………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ………………………………………………… Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
Załącznik nr 4 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
UMOWA nr
zawarta w dniu …………………………… r. w Rzeszowie pomiędzy
Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury – płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego z siedzibą 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
- reprezentowanym przez
mgr Bogdana Rączy – Dyrektora ZSKU
zwanym zamawiającym
a,
…………………………………………………………………………………………………………………zarejestrowanym
………………………….zgodnie z odpisem z KRS w ……………………… pod numerem ……………….,
lub zgodnie z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez
…………………………………………………………………………………….. w …………………….., pod numerem ewidencyjnym ……………………*, NIP ………………………………, REGON ………………….. – zwanym dalej Wykonawcą – reprezentowanym
przez:
1. ………………………………………..
Zwanym wykonawcą
§ 1
1. Zamawiający zleca a wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę- zakup sprzętu komputerowego do pracowni Technik transportu kolejowego w ilości i parametrach technicznych określonych w zapytaniu ofertowym .
2. Wykaz sprzętu komputerowego zawierający cenę oraz treść oferty zapytania ofertowego stanowi załącznik do umowy.
3. Zakup, dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu umowy.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na swój koszt.
5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i musi spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej.
§ 2
Miejscem właściwym do wykonania zamówienia są pomieszczenie zlokalizowane w budynku szkoły
§ 3
1. Dostawa wraz z wniesieniem zostanie wykonana przez Wykonawcę u Zamawiającego.
2. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne, atesty higieniczne, deklaracje zgodności.
§ 4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot zamówienia wynagrodzenie netto:
w kwocie ………………zł. (słownie: ……………………………………………………………………… )
Podatek VAT……………………………zł.( słownie: ……………………………………………………..)
brutto:
w kwocie ………………………… zł (słownie: ……………………………………………………..)
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do ………………………...
§ 5
1. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę.
2. W przypadku stwierdzenia wad nienadających się do usunięcia Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
§ 6
Wynagrodzenie określone w § 4 ust. 1 umowy, płatne będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy określony w fakturze VAT, w terminie 14 dni kalendarzowych po dostawie.
§ 7
1. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
2. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy……………. miesięcy.
3. Gwarancja liczona jest od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji przedmiotu umowy
potwierdzonego podpisaniem bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Wykonawca gwarantuje, że każdorazowo przedłuży okres gwarancji przedmiotu umowy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, wskutek przeprowadzania naprawy przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie uszkodzenia nie dłuższego
niż 2 dni od momentu pisemnego (faksem, poczta e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu urządzenia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego przesłania przez Zamawiającego.
§ 8
1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy strony zastrzegają stosowanie następujących kar umownych:
1) W razie opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający naliczy karę umowną w
wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust 1 niniejszej umowy za
każdy dzień opóźnienia. Kara naliczona łącznie nie może przekroczyć 10% wartości umowy.
2) Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji Zamawiający naliczy karę umowna w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w
§4 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia liczony po upływie terminu wyznaczonego
na usunięcie wad.
3) W razie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 10% wartości umowy.
2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.
3.Zamawiający jak i Wykonawca mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania
przewyższającego kary umowne.
4. Niedopuszczalna jest cesja wierzytelności wynikająca z tytułu zawarcia niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
§ 9
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
1) wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia od umowy;
2) pomimo uprzedniego 2-krotnego złożenia pisemnych zastrzeżeń przez Zamawiającego –Wykonawca uporczywie nie wykonuje dostaw zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne, co potwierdza na piśmie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;
3) Wykonawca narusza przepisy bhp i p.poż., pomimo uwag i wniosków upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;
4) Wykonawca dokonał cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.
2. Odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy następuje z chwilą pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o przyczynie odstąpienia od umowy. W takim przypadku: 1) zapłata za wykonanie dostawy zostanie wstrzymana do czasu wykonania dostawy przez
innego Wykonawcę i zostanie uregulowana nie wcześniej niż po odbiorze końcowym dostawy
wykonanej przez innego Wykonawcę;
2) ustalenie wysokości zapłaty zostanie dokonane na podstawie protokołu odbioru wykonanej dostawy.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach określonych w ust.1.
4. W przypadku stwierdzenia dostaw wadliwie wykonanych, kosztami ich naprawy obciążony zostanie Wykonawca, z którym rozwiązano umowę poprzez odstąpienie.
§ 10
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:
1) zmianą organizacyjno- prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron,
2) aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w zapytaniu ofertowym za cenę określoną w ofercie i umowie.
3) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia
i niemożliwych do zapobieżenia.
3. Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca mogą na piśmie wystąpić w okresie obowiązywania umowy o dokonanie zmian wraz z opisem projektowanych zmian wraz z uzasadnieniem.
§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.
§ 12
1. Spory zobowiązują się do polubownego rozstrzygnięcia powstałych sporów w związku z realizacją niniejszej Umowy.
2. Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: