Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 8.11.2017r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
nazwa i adres wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na
- Przedmiot zamówienia: Pakiet wyposażenia klas mundurowych w 2017r.
- kamizelka taktyczna szt. 30
- gumowa atrapa karabinka AK47 szt. 30
- hełm stalowy szt. 30
- busola (AK oprawa skórzana ) szt. 10
- okulary ochronne szt. 30
- replika ASG z magazynkami w systemie AK/ broń pneumatyczna z akcesoriami szt. 8
- łopatki piechoty szt. 30
- pokrowiec brezentowy do łopatki piechoty szt. 30
- komplet kpp (850) + nosze medyczne płachtowe (300) szt. 1
- opaski uciskowe medyczne szt. 30
- radiotelefony PMR (zestaw powyżej 15 km.) szt. 4
- przybory do walki wręcz gumowe atrapy: nóż, pistolet, saperka, ochraniacz na głowę ( kpl. dla 10 osób) szt. 1
- makieta broni szkoleniowej (karabinek rozbieralny systemu AKMS) szt. 2
- Wymagania dotyczące:
- terminu wykonania zamówienia: do 30.11.2017r.
- opis kryteriów oceny ofert: cena 100%
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT
- otwarcie nastąpi: 14.11.2017. o godz.9:15
- osoba do kontaktów z wykonawcami: Dobrzeniecki Piotr Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- innych warunków realizacji zamówienia: zamawiający informuje, że złożenie zamówienia uzależnione będzie od pozyskania środków finansowych.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 14.11.2017r. do godz. 9:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Pakiet wyposażenia klas mundurowych w 2017r. lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy, siedziba ...................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ………………………………………………… Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej