Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 05.12.2017r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
nazwa i adres wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia Ochrona fizyczna obiektów i mienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-objecie bezpośredniej ochrony obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej, monitorowanie sygnału alarmu, zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działanie ochronne natychmiast po uzyskaniu monitorowanego sygnału o alarmie.
- Wymagania dotyczące: - służba realizowana będzie w systemie : od poniedziałku do piątku od godziny 7:30-20:30 lub 9:30 -20:30, soboty i niedziele od 7:30-17:30 – podana ilość służb może ulec zmianie.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień zostanie przekazany przez kierownika gospodarczego pracownikom ochrony.
- terminu wykonania zamówienia: od 02.01.2018r. do 21.12.2018r,
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- innych warunków realizacji zamówienia: Wykonawca dołączy do treści oferty kopię koncesji udzielonej na ochronę osób i mienia.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 11.12.2017r. do godz. 12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2018r.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Szacunkowa wartość zamówienia : 3 020 godz. x………….(cena za 1godz. netto), cena za 1 godz. brutto……………
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ……………………………………………………………………………………
Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
Projekt umowy
UMOWA nr
zawarta w dniu…………….. r. w Rzeszowie, pomiędzy:
Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów NIP 813-00-08-613,
Odbiorca faktury płatnik-Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie,
- Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów.
reprezentowanym przez:
Dyrektora Szkoły- mgr Bogdana Rączy
zwanym dalej w treści umowy Zamawiającym
a
reprezentowanym przez;
zwanym dalej w treści umowy Wykonawcą.
Strony zawierają umowę o następującej treści:
- 1
- Zamawiającyzleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zlecenie polegające na przejęciu z dniem 02.01.2018 r. bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej oraz monitorowanie sygnału alarmu, zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
- Służba ochrony realizowana będzie w systemie:
- od poniedziałku do piątku – od godz.7.30 do 20.30
- w soboty i niedziele 7.30 do 17.30
Zamawiający co miesiąc przedstawi szczegółowy harmonogram prac pracowników ochrony
3.Szacowana łączna ilość godzin ochrony, za cały okres trwania niniejszej umowy, wynosi 3 020 godz.
4.Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień pracowników ochrony na poszczególnych stanowiskach określa „Instrukcja obiektowa” stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
- 2
- Pracownicy ochrony ochraniający obiekt podlegają bezpośrednio Wykonawcy.
- Bezpośredni nadzór nad pracownikami ochrony i koordynacje działań ochronnych prowadził będzie ze strony ……………………..
- Na mocy niniejszej umowy w zakresie wykonywania działań podstawowych (§1) przełożonym służbowym pracowników ochrony ze strony Zamawiającegostaje się: Kierownik Gospodarczy – Mariusz Byjoś
4.W zakresie zlecenia objętego umową w/w osoba ma prawo wydawać polecenia pracownikom Wykonawcy bez ograniczeń, pod warunkiem odnotowania ich w „Książce służby dozorowania”.
5.Polecenia te będą wykonane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie umowy, nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów.
6 Zamawiający oraz wykonawca zobowiązują się do zachowania tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu, zarówno w czasie trwania umowy jak i po jej rozwiązaniu
- 3
W celu prawidłowego wykonania zlecenia Wykonawca ma prawo do:
- Ustalania uprawnień osób do przebywania w obiekcie chronionym.
- Legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości.
- Wzywania osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu lub stwierdzenia zakłócenia porządku.
- Ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji.
- Penetracji wszystkich dostępnych, otwartych miejsc w obiekcie.
- Sprawdzania prawidłowości zamknięć obiektów, które powinny być zamknięte.
- Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na terenie zakładu poprzez egzekwowanie obowiązujących przepisów.
- 4
- Zamawiającyumożliwi wykonanie usługi ochrony poprzez:
- udostępnienie pomieszczenia na terenie chronionego obiektu dla służb dozoru oraz wyposażenie w środki sanitarno-higieniczne i środki łączności,
- zapewnienie warunków pracy w miejscu wykonywania usługi pod kątem zgodności
z przepisami ppoż. i bhp, - zabezpieczenie zgodnie z posiadanymi możliwościami terenu obiektu tj. ogrodzenie, oświetlenie, itp.
2Wykonawca będzie prowadził „Książkę służby dozorowania” w której służba ochrony odnotowywać będzie wszelkie fakty związane z wykonywaniem zlecenia, a w szczególności:
- czas pracy pracowników,
- dane personalne,
- informacje o interwencjach,
- polecenia wydawane przez Zamawiającego.
3.Pracownicy służby ochrony będą ubrani w jednakowe, jednoznacznie rozpoznawalne mundury oraz będą posiadali identyfikatory ze zdjęciem, danymi personalnymi i pełnioną funkcją.
- 5
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zlecone czynności przy użyciu osób i środków przewidzianych przepisami o ochronie mienia oraz z zachowaniem wszelkich wymogów przewidzianych tymi przepisami.
- 6
Przejęcie ochrony poprzedzi sporządzenie „Protokołu przejęcia ochrony obiektu” stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
- 7
W zakresie nie uregulowanym niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy z 27 sierpnia 1997r. „o ochronie osób i mienia” / tekst jednolity Dz. U. Nr 145 z 2005 r. , poz. 1221 / oraz Kodeksu Cywilnego.
- 8
- Wykonawcapostępował będzie z należytą starannością w zakresie wykonywania przedmiotu umowy.
- Wykonawcazobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przypadkach wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia.
- Wykonawcazałączy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej
i kontraktowej (polisa stanowi Załącznik nr 3 do umowy). W związku z tym wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody w mieniu Zamawiającego mające związek z niewykonaniem przez Wykonawcę jego obowiązków w ramach realizowanej usługi do wysokości kwoty zawartej w polisie przejmuje ubezpieczyciel.
- 9
Ustala się następujące warunki płatności Zamawiającego dla Wykonawcy za wykonanie usługi:
- Za wykonanie usługi ochrony obiektów określonej w § 1 ustala się wynagrodzenie w wysokości …………zł netto(słownie:…………..) plus podatek VAT za 1 godz. pracy pracownika ochrony. Wynagrodzenie miesięczne stanowiło będzie iloczyn wyżej podanej stawki oraz rzeczywistej liczby godzin ochrony wykonanej przez wszystkich pracowników ochrony w danym miesiącu.
- Przewidywana łączna wysokość wynagrodzenia za wykonanie całości Przedmiotu umowy wynosi NETTO ………………. zł (słownie:………………………………………………)
Plus 23% podatek VAT, ………………………………
Wartość brutto …………… zł (…………………………………………….)
jednakże ostateczna wartość będzie zależeć od przyjętej ww. stawki godzinowej wynagrodzenia i liczby faktycznie zrealizowanych godzin pracy pracowników ochrony.
3.W oparciu o ustalone w umowie warunki wykonywania usługi ochrony Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 3-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni o treści:
Nabywca
Gmina Miasto Rzeszów
- Rynek 1
35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury-płatnik
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
- Sucharskiego 4
- Rzeszów
4 Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT
5 Na podstawie w/w faktury Zamawiający przekazuje na konto Wykonawcy w Banku należną kwotę pieniężną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku nie dotrzymania terminu wypłaty należności Zleceniodawca sam nalicza ustawowe odsetki.
- 10
- Umowa zostaje zawarta od 02.01.2018r. na czas określony do 21.12.2018r. z możliwością wypowiedzenia jej przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Zamawiającyma prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia w przypadku udowodnionego rażącego niewykonywania przez Wykonawcę postanowień zawartej umowy i nie reagowania na pisemne upomnienia ze strony .
- W przypadku niepłacenia należności na rzecz Wykonawcyprzez Zamawiającego przez okres dwóch miesięcy Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.
- 11
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- 12
- Spory wynikłe w trakcie realizowania niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązywać
w drodze negocjacji respektując wzajemne interesy i w duchu zawartej umowy. - W przypadku braku możliwości porozumienia stron właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego właściwy miejscowo.
- 13
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: