Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 09.01.2018r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
……………………………………………………………………………………
nazwa i adres wykonawcy
1. Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia: Dostawa środków czystości na 2018r.
Lp. Nazwa towaru Ilość
1. Płyn Domestos 750ml 100szt
2. Płyn uniw. Flor-5l. 35szt.
3. Płyn do naczyń Ludwik 5kg. 50szt.
4. Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l 45szt.
5. Mydło w płynie antybakteryjne -5l. 40szt.
6. WC Sanset 550g. butelka biała CLASSIC 410szt.
7. PLEDGE przeciw kurzowi-250ml. 50szt.
8. Ludwik płyn do naczyń1l 30szt.
9. Kostka WC zapach Domestos + zawieszka 45szt.
10. Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony 100szt.
11. Ścierka do podłogi szara 60x90 65szt.
12. Ścierka do podłogi biała 60x80 46szt.
13. Ścierka domowa (3szt.) 70kp.
14. Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX 40szt.
15. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm. 15szt.
16. Worki na odpady -120l.- mocne 10rolek
17. 60l. op. 50 szt.-mocne 30rolek
18. 35l. op. 50 szt-moce 80rolek
19. Rękawice gospodarcze/kuchenne mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA 105par
20. Płyn Vanish do dywanów- 500ml. 14szt.
21. Silux panele, drewno 500ml. do nabłyszczania 50szt.
22. Pasta do podłóg Sidolux 750ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele 160szt.
23. Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML. 10szt.
24. Płyn do podłóg SIDOLUX 750ml. mycie panele, parkiet 18szt.
25. CIF 500ml. mleczko 200szt.
26. Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY 35szt.
27. Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 64 rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały 30op.
28. Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt. 190op
29. Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków. 50op.
30. Pasta do czyszczenia
zlewów SAMA 250g. 132szt
31. Zmywak srebrny lub złoty do teflonu 50szt
32. Druciak spiralny maxi 60szt
33. Miotła brzozowa 35szt.
34. Rękawice lateksowe A100 szt 15op.
35. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm 4szt.
36. Proszek do prania –białego 3kg 11szt.
37. Proszek do prania –kolor 3kg 12szt
38. Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem 10szt.
39. Płyn do płukania tkanin 4l 7szt.
40. stetaż mopa płaskiego 40 cm. kieszeniowy 6szt
41. Reklamówki średnie ok. 2,5 kg 30op.
42. Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane 15op
43. Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt. 10op.
44. Worki do odkurzaczy ZELMER
49.4220,/49.4120 sawbag 10 op.
45. Wiadro 10l. 5szt.
46. Wiadro 14l. z wyciskaczem 10szt.
47. Tabletki do wyparzarki do zmiękczania wody TABS op.25kg. 20szt.
48. Płym 1,5 l Flor 100szt.
49. Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml 5szt.
50. Szufelka+zmiotka 10szt.
51. Uchwyt na papier toaletowy -metalowy 10szt.
52. Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml. 10szt.
53. Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm, 10szt.
54. Woreczki śniadaniowe 18x4x35-1000 szt. 10 op.
55. Krążek barwiący wodę do spłuczki 70 szt.
56. Reklamówki 5 kg. 10 op.
57. SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l. 5 szt.
58. Płyn do mycia naczyń Fairy 900ml. 12szt.
59. Chusteczki uniwersalne ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt. 10 op.
60. PŁYN do udrażniania rur KRET 500g 20 szt.
61 Proszek do prania Bonux 7,5kg. 1.szt.
62. Folia aluminiowa spożywcza 150m. 8 szt.
63. Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml. 10 szt.
64. AJAX płyn 1 l. uniwersalny 94 szt.
65. WC żel Bref 750 94 szt.
66. WC żel Tytan 700g.. 94 szt.
67. Pasta wysokopołyskowa Agata 1L. 30 szt.
68. Mop zapas paskowy midi 50 szt.
69. Szczotka do WC zestaw 30 szt.
70. Płyn do mycia szyb Window 5,l. zapas 15szt.
71. Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l. 10szt.
72. Kosz uchylny plastik 15l. 10szt.
73. Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm. bawełna 5 szt.
74. Płyn flor do paneli – 1 lL. 10szt.
75. Odświeżacz powietrza
Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw 6 szt.
76. Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni) 15szt.
77. Zestaw do zamiatania kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch 5szt.
78 Szczotka ryżowa drewniana na gwint 5 szt.
79 Kij drewniany z gwintem 150 cm. 30szt.
80 Ścierka z mikrofilbry 32x32 uniwersalna 20szt.
81 Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki 10szt.
82 Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml. 8szt.
83 Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE 20 szt.
84 Rękaw do pieczenia mięsa -3m. 30szt.
85 Płyn PUR 900 ml. do naczyń 20szt.
86 Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków 50op.
87 Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm 20 szt.
88 Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży fi 18 10 szt.
89 Vanish proszek do dywanów- 650g. 10 szt.
3. Wymagania dotyczące:
- terminu wykonania zamówienia: od 18.01.2018r. do 31.12.2018r,
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- otwarcie ofert: 17.01.2018r. godz. 12:15 – gabinet dyrektora ZSKU
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- innych warunków realizacji zamówienia: ilość zamawianych poszczególnych asortymentów może ulec zmianie.
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do dnia 17.01.2018r. do godz. 12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Dostawa środków czystości na 2018r.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
Lp. Nazwa towaru Ilość Cena netto za 1 szt/op/kp. Wartość netto Wartość
VAT Cena jednostkowa brutto Wartość
brutto
1. Płyn Domestos 750ml 100szt
2. Płyn uniw. Flor-5l. 35szt.
3. Płyn do naczyń Ludwik 5kg. 50szt.
4. Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l 45szt.
5. Mydło w płynie antybakteryjne -5l. 40szt.
6. WC Sanset 550g .butelka biała CLASSIC 410szt.
7. PLEDGE przeciw kurzowi-250ml. 50szt.
8. Ludwik płyn do naczyń 1l. 30szt.
9. Kostka WC zapach Domestos + zawieszka 45szt.
10. Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony 100szt.
11. Ścierka do podłogi szara 60x90 65szt.
12. Ścierka do podłogi biała 60x80 46szt.
13. Ścierka domowa (3szt.) 70kp.
14. Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX 40szt.
15. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm. 15szt.
16. Worki na odpady -120l.- mocne 10rolek
17. 60l. op. 50 szt.-mocne 30rolek
18. 35l. op. 50 szt-moce 80rolek
19. Rękawice gospodarcze/kuchenne mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA 105par
20. Płyn Vanish do dywanów- 500ml. 14szt.
21. Silux panele, drewno 500ml. do nabłyszczania 50szt.
22. Pasta do podłóg Sidolux 500ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele 160szt.
23. Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML. 10szt.
24. Płyn do podłóg SIDOLUX 750ml. mycie panele, parkiet 18szt.
25. CIF 500ml. mleczko 200szt.
26. Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY 35szt.
27. Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 60rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały 30 op.
28. Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt. 190op
29. Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków. 50op.
30. Pasta do czyszczenia
zlewów SAMA 250g. 132szt
31. Zmywak srebrny lub złoty do teflonu 50szt
32. Druciak spiralny maxi 60szt
33. Miotła brzozowa 35szt.
34. Rękawice lateksowe A100 szt 15op.
35. Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm 4szt.
36. Proszek do prania –białego 3kg 11szt.
37. Proszek do prania –kolor 3kg 12szt
38. Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem 10szt.
39. Płyn do płukania tkanin 4l 7szt.
40. stetaż mopa płaskiego 40 cm. kieszeniowy 6szt
41. Reklamówki średnie ok. 2,5 kg 30op.
42. Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane 15op
43. Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt. 10op.
44. Worki do odkurzaczy ZELMER
49.4220,/49.4120 sawbag 10 op.
45. Wiadro 10l. 5szt.
46. Wiadro 14l. z wyciskaczem 10szt.
47. Tabletki do wyparzarki do zmiękczania wody TABS op.25kg. 20szt.
48. Płyn 1,5 l. Flor 100szt.
49. Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml 5szt.
50. Szufelka+zmiotka 10szt.
51. Uchwyt na papier toaletowy -metalowy 10szt.
52. Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml. 10szt.
53. Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm, 10szt.
54. Woreczki śniadaniowe 18x4x35-1000 szt. 10 op.
55. Krążek barwiący wodę do spłuczki 70 szt.
56. Reklamówki 5 kg. 10 op.
57. SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l. 5 szt.
58. Płyn do mycia naczyń Fairy 900ml. 12szt.
59. Chusteczki uniwersalne ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt. 10 op.
60. PŁYM do udrażniania rur KRET 500g. 20 szt.
61 Proszek do prania Bonux 7,5kg. 1.szt.
62. Folia aluminiowa spożywcza 150m. 8 szt.
63. Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml. 10 szt.
64. AJAX płyn 1 l. uniwersalny 94 szt.
65. WC żel Bref 750 94 szt.
66. WC żel Tytan 700g.. 94 szt.
67. Pasta wysokopołyskowa Agata 1L. 30 szt.
68. Mop zapas paskowy midi 50 szt.
69. Szczotka do WC zestaw 30 szt.
70. Płyn do mycia szyb Window 5 l. zapas 15 szt.
71. Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l. 10szt.
72. Kosz uchylny plastik 15l. 10szt.
73. Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm. bawełna 5 szt.
74. Płyn flor do paneli – 1 lL. 10szt.
75. Odświeżacz powietrza
Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw 6 szt.
76. Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni) 15szt.
77. Zestaw do zamiatania kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch 5szt.
78 Szczotka ryżowa drewniana na gwint 5 szt.
79 Kij drewniany z gwintem 150 cm. 30szt.
80 Ścierka z mikrofilbry 32x32 uniwersalna 20szt.
81 Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki 10szt.
82 Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml. 8szt.
83 Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE 20 szt.
84 Rękaw do pieczenia mięsa -3m. 30szt.
85 Płyn PUR 900 ml. do naczyń 20szt.
86 Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków 50op.
87 Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm 20 szt.
88 Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży fi 18 10 szt.
89 Vanish proszek do dywanów- 650g. 10 szt.
RAZEM WARTOŚĆ
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ……………………………………………………………………………………
Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
Projekt umowy
Umowa nr
zawarta w dniu…………… r. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
NIP 813-00-08-613
Odbiorca Faktury - płatnik- Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów
reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły
zwanym dalej Zamawiającym
a,
zwanym dalej Wykonawcą
§1.
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………..
2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości środków czystości pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego.
§2.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
3. Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione środki czystości na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
5. Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.
7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy produktów zamiennych innych niż zawartych w formularz asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia …………..r
8. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
9. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających
wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.
§3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
3. Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
4. Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
§4.
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.
§5.
Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest
…………………………. …………………… .
§6.
1. Wartość przedmiotu netto……………………..
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ……………………
Wartość brutto……………………….
zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej
umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
3. Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
§7.
1. Należność za dostarczone środki czystości będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
2. Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
3. Zapłata za dostarczone środki czystości, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
4. 2. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego o treści:
Nabywca
Gmina Miasto Rzeszów
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury-płatnik
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
ul. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów
Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
§8.
1. Środki czystości objęte przedmiotem umowy będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku.
2. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych środków czystości, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
3. Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
§9.
1. W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę środka czystości.
Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
2. Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
3. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
§10.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.
§11.
Umowa została zawarta na czas określony od dnia ………………………………….
§12.
1. We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: