Załącznik nr 2
……………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Rzeszów; 10.01.2018r.
(miejscowość i data)
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
nazwa Zamawiającego
- Przedmiot zamówienia: Materiały eksploatacyjne tonery/tusze na 2018r.
Zestawienie tuszów/ tonerów
Formularz asortymentowo-cenowy
Przedmiot zamówienia (model drukarki/tusz/toner |
ilość |
|
1. |
SAMSUNG ML 1860 |
2 |
2. |
SAMSUNG ML 1640 |
2 |
3. |
SAMSUNG ML 2251N |
2 |
4. |
SAMSUNG ML 2160 |
2 |
5. |
SAMSUNG ML 2545 |
2 |
6. |
SAMSUNG ML 1675 |
2 |
7. |
XEROX Work Centre 3215 |
10 |
8. |
HP Laser Jet 2015n |
2 |
9. |
LEXMARK W812 |
2 |
10. |
HP Laer Jetp 2015dn |
2 |
11. |
HP LASER JET 1320 |
2 |
12. |
HP LASER JET P 2055D |
4 |
13. |
HP deskjet 940c |
2 |
14. |
EPSPN L-210 |
2 |
15. |
EPSON Stylus SX 235w kp. |
5 |
16. |
EPSON L 220 |
2 |
17. |
EPSON WORK 3215 |
2 |
18. |
BROTHER DCP 7030 |
2 |
19. |
Brother DCP 7055 |
2 |
20. |
HP LASER JET 8150DN |
1 |
21. |
HP LASER JET P 1005 |
1 |
22 |
LEXMARK X342N |
1 |
23 |
HP Laser Jet Pro MFP M26nw |
2 |
24 |
HPLaser Jet Pro M402 dne |
2 |
25 |
HP Laser Jet Pro M 402 dn |
2 |
KSEROKOPIARKI |
||
23 |
RICOH AFICIO 2018D -ORYGINAŁ |
1 |
24 |
NASHUATEC AFICIO 3205 |
2 |
25 |
CANON 2318L |
2 |
26 |
RICOH ALTICIO 2022 |
2 |
27 |
RICOH ALTICIO 2032 |
1 |
|
Zamawiający dopuszcza produkty zamienne pod warunkiem, że zamiennik wykona taką samą liczbę kopi co oryginał.
- Wymagania dotyczące:
- termin wykonania zamówienia – sukcesywnie przez 2018r. ilość asortymentu może ulec zmianie,
- termin płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- otwarcie ofert: w dniu 18.01.2018r. o godz. 12:15
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4 pok. nr 18, - sekretariat do dnia 18.01.2018r. do godz. 12:00 Oferta powinna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem: Dostawa materiałów eksploatacyjnych tonery/tusze na 2018r.
………………………………..
podpis osoby upoważnionej
TREŚC OFERTY
Nazwa wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres/siedziba wykonawcy ……………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP …………………………………………………………………………………………….
REGON………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia……………………………………………………
Zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
Za:
Przedmiot zamówienia (model drukarki/tusz/toner |
ilość |
Cena netto za 1 szt |
Wartość netto |
Wartość VAT |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
|
1. |
SAMSUNG ML 1860 |
2 |
|||||
2. |
SAMSUNG ML 1640 |
2 |
|||||
3. |
SAMSUNG ML 2251N |
2 |
|||||
4. |
SAMSUNG ML 2160 |
2 |
|||||
5. |
SAMSUNG ML 2545 |
2 |
|||||
6. |
SAMSUNG ML 1675 |
2 |
|||||
7. |
XEROX Work Centre 3215 |
10 |
|||||
8. |
HP Laser Jet 2015n |
2 |
|||||
9. |
LEXMARK W812 |
2 |
|||||
10. |
HP Laer Jetp 2015dn |
2 |
|||||
11. |
HP LASER JET 1320 |
2 |
|||||
12. |
HP LASER JET P 2055D |
4 |
|||||
13. |
HP deskjet 940c |
2 |
|||||
14. |
EPSPN L-210 |
2 |
|||||
15. |
EPSON Stylus SX 235w kp. |
5 |
|||||
16. |
EPSON L 220 |
2 |
|||||
17. |
EPSON WORK 3215 |
2 |
|||||
18. |
BROTHER DCP 7030 |
2 |
|||||
19. |
Brother DCP 7055 |
2 |
|||||
20. |
HP LASER JET 8150DN |
1 |
|||||
21. |
HP LASER JET P 1005 |
1 |
|||||
22 |
LEXMARK X342N |
1 |
|||||
23 |
HP Laser Jet Pro MFP M26nw |
2 |
|||||
24 |
HPLaser Jet Pro M402 dne |
2 |
|||||
25 |
HP Laser Jet Pro M 402 dn |
2 |
|||||
KSEROKOPIARKI |
|||||||
23 |
RICOH AFICIO 2018D -ORYGINAŁ |
1 |
|||||
24 |
NASHUATEC AFICIO 3205 |
2 |
|||||
25 |
CANON 2318L |
2 |
|||||
26 |
RICOH ALTICIO 2022 |
2 |
|||||
27 |
RICOH ALTICIO 2032 |
1 |
|||||
RAZEM WARTOŚĆ |
Cenę netto ……………………………………… zł
Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami……………………………………zł
Cenę brutto ………………………………………zł
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ceny podane w formularzu asortymentowo- cenowym obowiązują przez cały czas trwania umowy.
dnia ……………………………..
…………………………………
podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
projekt umowy
Umowa nr
zawarta w dniu …………………r. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów NIP 8130008613 Odbiorca faktury-płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów
reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły
zwanym dalej Zamawiającym
a,
……………………………………………….
reprezentowaną przez: ………………………………………….
zwanym dalej Wykonawcą
- 1.
- Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek –tonery/tusze na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia …………….r.
- Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości tonerów, tuszów pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
- 2.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
- Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
- Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione materiały na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.
- Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
- Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających
wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.
- 3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
- Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
- 4.
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- 5.
Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest
…………………………. …………………… .
- 6.
- Wartość przedmiotu netto ……………
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ………………
Wartość brutto …………………………….
zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
- Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
- 7.
- Należność za dostarczone materiały eksploatacyjne będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
- Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
- Zapłata za dostarczone materiały eksploatacyjne, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
- 8.
- Materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem umowy będą wolne od wad.
- W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów , których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
- Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
- 9.
- W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
- a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
- b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę.
Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
- Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
- W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
- 10.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.
- 11.
Umowa została zawarta na czas określony od dnia ……………. do dnia ………………….
- 12.
- We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: