Załącznik nr 2
……………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Rzeszów 23.01.2018r.
nazwa i adres Wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
nazwa Zamawiającego
- Przedmiot zamówienia: Przybory biurowe na 2018r.
Lp. |
Nazwa towaru |
Ilość |
1. |
Papier do ksero kolor A4 80g/m2 – 500szt kolory pastelowe |
6 ryz |
2. |
Marker do tablicy kolor |
30 szt. |
3. |
Papier kancelaryjny kratka A 3 500szt |
4ryzy |
4. |
Papier kancelaryjny linia(ryza) A 3 500szt. |
4ryzy |
5. |
Papier wizytówkowy A4 20 szt. |
100szt |
6. |
DługopisTOMA SUPERFINE 059 |
50szt |
7. |
Długopis Lexi 5 |
20szt |
8. |
Długopis żelowy |
20szt |
9. |
Marker do tablicy MW85 Pentel 1 |
250szt |
10. |
Kreda biała nie brudząca 48 szt. |
50op |
11. |
Blok biurowy A4 100 |
30szt |
12. |
Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych szt 1 |
15szt |
13. |
Marker permanent |
6szt |
14. |
Sznurek pakowy |
5szt |
15. |
Rolki kasowe termoczułe 57/25 |
20 szt |
16. |
Bristol biały 50x70 |
10ark |
17. |
Blok techniczny A4 |
10szt |
18. |
Flamastry kpl. 6szt. |
2kpl |
19. |
Archive Clip op50 szt. |
2op |
20. |
Karta urlopowa OS-230 |
15szt |
21. |
Karta drogowa samochód osobowy SE-101 |
2blocz. |
22. |
Polecenie wyjazdu służbowego Os-232 |
3blocz. |
23. |
Upoważnienie KS 42 |
2blocz. |
24. |
Zamówienie ogólne |
4blocz. |
25. |
Książka dokumentów ścisłego zarachowania |
3szt |
26. |
Dziennik KKZ |
15 szt. |
27. |
Polecenie przelewu/wpłaty |
5 blocz. |
28. |
Arkusz ocen Słuchacza Szkoły dla dorosłych Prowadzonych w systemie zaocznym MEN-I/47a/2 |
50szt. |
29. |
Bristol kolor 50x70 |
20 ark. |
30. |
Bateria alkaline 1,5V AAA |
20 szt. |
31. |
Bateria alkaline LR6 1,5 AA |
30 szt. |
32. |
Dziennik lekcyjny dla kl. IV-VI Szkoły podstawowej Gimnazjum oraz Szkół ponadgimnazialnych MEN –I/3 |
15szt |
33. |
Dziennik lekcyjny Szkoły Zaocznej MEN-I/7 |
50szt |
34. |
Księga uczniów MEN-I/15 |
2szt |
35. |
Dziennik zajęć wychowawczych MEN-I/5 |
20szt |
36. |
Dziennik pedagoga |
2szt |
37. |
Dziennik Biblioteki szkolnej MEN-I/8 |
2szt |
38. |
Legitymacja szkolna MEN I/50b/2 |
200szt |
39. |
Gilosze świadectw LO, technikum, KKZ |
600szt. |
40. |
Gumka do mazania PENTEL ZEH 03 |
12 szt. |
41. |
Ofertówki A4 |
100 szt. |
- Wymagania dotyczące:
- termin wykonania zamówienia – sukcesywnie przez 2018r. ilość asortymentu może ulec zmianie,
-. termin płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- otwarcie ofert: 30.01.2018 godz. 12:15
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4 pok. nr 18, - sekretariat do dnia 30.01.2018r. do godz. 12:00 Oferta powinna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem: Dostawa przyborów biurowych na 2018r.
………………………………..
podpis osoby upoważnionej
TREŚC OFERTY
Nazwa wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres/siedziba wykonawcy ……………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP …………………………………………………………………………………………….
REGON………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia……………………………………………………
Zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
Za:
Cenę netto ……………………………………… zł
Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami……………………………………zł
Cenę brutto ………………………………………zł
Lp. |
Nazwa towaru |
Ilość |
Cena netto za szt.,op.,kpl |
Wartość netto |
Wartość VAT |
Wartość Jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
1. |
Papier do ksero kolor A4 80g/m2 – 500szt kolory pastelowe |
6 ryz |
|||||
2. |
Marker do tablicy kolor |
30 szt. |
|||||
3. |
Papier kancelaryjny kratka A 3 500szt |
4ryzy |
|||||
4. |
Papier kancelaryjny linia(ryza) A 3 500szt. |
4ryzy |
|||||
5. |
Papier wizytówkowy A4 20 szt. |
100szt |
|||||
6. |
DługopisTOMA SUPERFINE 059 |
50szt |
|||||
7. |
Długopis Lexi 5 |
20szt |
|||||
8. |
Długopis żelowy |
20szt |
|||||
9. |
Marker do tablicy MW85 Pentel 1 |
250szt |
|||||
10. |
Kreda biała nie brudząca 48 szt. |
50op |
|||||
11. |
Blok biurowy A4 100 |
30szt |
|||||
12. |
Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych szt 1 |
15szt |
|||||
13. |
Marker permanent |
6szt |
|||||
14. |
Sznurek pakowy |
5szt |
|||||
15. |
Rolki kasowe termoczułe 57/25 |
20 szt |
|||||
16. |
Bristol biały 50x70 |
10ark |
|||||
17. |
Blok techniczny A4 |
10szt |
|||||
18. |
Flamastry kpl. 6szt. |
2kpl |
|||||
19. |
Archive Clip op50 szt. |
2op |
|||||
20. |
Karta urlopowa OS-230 |
15szt |
|||||
21. |
Karta drogowa samochód osobowy SE-101 |
2blocz. |
|||||
22. |
Polecenie wyjazdu służbowego Os-232 |
3blocz. |
|||||
23. |
Upoważnienie KS 42 |
2blocz. |
|||||
24. |
Zamówienie ogólne |
4blocz. |
|||||
25. |
Książka dokumentów ścisłego zarachowania |
3szt |
|||||
26. |
Dziennik KKZ |
15 szt. |
|||||
27. |
Polecenie przelewu/wpłaty |
5 blocz. |
|||||
28. |
Arkusz ocen Słuchacza Szkoły dla dorosłych Prowadzonych w systemie zaocznym MEN-I/47a/2 |
50szt. |
|||||
29. |
Bristol kolor 50x70 |
20 ark. |
|||||
30. |
Bateria alkaline 1,5V AAA |
20 szt. |
|||||
31. |
Bateria alkaline LR6 1,5 AA |
30 szt. |
|||||
32. |
Dziennik lekcyjny dla kl. IV-VI Szkoły podstawowej Gimnazjum oraz Szkół ponadgimnazialnych MEN –I/3 |
15szt |
|||||
33. |
Dziennik lekcyjny Szkoły Zaocznej MEN-I/7 |
50szt |
|||||
34. |
Księga uczniów MEN-I/15 |
2szt |
|||||
35. |
Dziennik zajęć wychowawczych MEN-I/5 |
20szt |
|||||
36. |
Dziennik pedagoga |
2szt |
|||||
37. |
Dziennik Biblioteki szkolnej MEN-I/8 |
2szt |
|||||
38. |
Legitymacja szkolna MEN I/50b/2 |
200szt |
|||||
39. |
Gilosze świadectw LO, technikum, KKZ |
600szt. |
|||||
40. |
Gumka do mazania PENTEL ZEH 03 |
12 szt. |
|||||
41. |
Ofertówki A4 |
100 szt. |
|||||
Razem Wartość |
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ceny podane w formularzu asortymentowo- cenowym obowiązują przez cały czas trwania umowy.
dnia ……………………………..
…………………………………
podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
Projekt umowy
Umowa nr
zawarta w dniu ……………. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów NIP 8130008613
Odbiorca faktury –płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów
reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego
zwanym dalej Zamawiającym
a,
…………………………………..
reprezentowanym przez:
zwanym dalej Wykonawcą
- 1.
- Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa przyborów biurowych na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia……………. r.
- Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości materiałów biurowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
- 2.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
- Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
- Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione materiały na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.
- Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
- Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających
wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.
- 3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
- Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
- 4.
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- 5.
Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest
…………………………. …………………… .
- 6.
- Wartość przedmiotu netto……………………..
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ……………………
Wartość brutto……………………….
zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
- Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
- 7.
- Należność za dostarczone materiały biurowe będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
- Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
- Zapłata za dostarczone materiały biurowe, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
- Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego o treści:
Nabywca
Gmina Miasto Rzeszów
- Rynek 1
35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury-płatnik
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
- Sucharskiego 4
- Rzeszów
Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
- 8.
- Materiały biurowe objęte przedmiotem umowy będą wolne od wad.
- W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów , których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
- Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
- 9.
- W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
- a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
- b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę .
Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
- Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
- W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
- 10.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.
- 11.
Umowa została zawarta na czas określony od dnia ……………. do dnia 31.12.2018r.
- 12.
- We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: