tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

Do pobrania:
Pobierz plik (zapytanie wyposażenie pracowni technik architektyru krajobrazu (1) (2).doc)Wyposażenie pracowni -Technik Architektury Krajobrazu[Zapytanie ofertowe]67 kB

 

 

                                                                                                                                                       Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana

                                                                                                                                        zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                     Rzeszów, dnia 12.03.2018r.

……………………………………………………..

       pieczątka zamawiającego

ZAPYTANIE OFERTOWE

          

                                                                                                      

  1. Zamawiający   Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4

                                                         nazwa Zamawiającego

zaprasza do złożenia oferty na

  1. Przedmiot zamówienia: Wyposażenie pracowni -Technik Architektury Krajobrazu

I Sprzęt szkolny

  1. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne,

funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie,

druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB,

     skanowanie w rozdzielczości 600x600 dpi w kolorze. szt.1

2.Ploter szerokość nośnika/foli w zakresie 50-459 mm;                                                                             szerokość cięcia min: 290 mm, podawanie folii z rolki i w arkuszach; nóż wleczony o nacisku   ok. 400 g; bufor pamięci 1-4 MB; złącza: USB 2.0, RS232, Centronics, szt.1

  1. Komputer laptop Procesor (taktowanie) min. 2,66 GHz Procesor (pamięć cache) min. 3072 kB Matryca (przekątna) min. 15,6 cale Matryca (rozdzielczość) min. WXGA 1366 x 768 (16:9) Matryca (powłoka) matowa Matryca (opis) LED HD Pamięć zainstalowana (pojemność) min. 4 GB Pamięć (technologia) min. DDR3 SDRAM 1333 MHz szt.1
  2. Klawiatura egzaminacyjna- wyjście USB, kompatybilna z programami egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, współpracująca ze wszystkimi systemami Windows szt.1
  3. Tablica szkolna biała suchościeralna powierzchnia biała suchościeralna, magnetyczna o wymiarach co najmniej 240 x 120 cm szt. 1
  4. Tablica Flipchart trójnóg z regulacją wysokości, półką na markery, do papierowych Euro bloków 70x100 cm szt.1
  5. Cyfrowy aparat fotograficzny Lustrzanka cyfrowa, matryca o rozdzielczości 18 mln pikseli, czułość ISO: 100-6400, możliwość nagrywania filmów HD, nie mniej niż 14 mln efektywnych pikseli, co najmniej 20-krotny zoom optyczny, co najmniej 4-krotny zoom cyfrowy, ogniskowa (ekwiwalent dla 35 mm) co najmniej w zakresie 25-600 mm, co najmniej 10 programów tematycznych, automatyka ostrości (śledzenie ostrości, wykrywanie twarzy, światło wspomagające AF), samowyzwalacz, możliwość nagrywania dźwięku stereo, możliwość wykonywania zdjęć macro, wyposażony w akumulator, ładowarkę, złącze USB, AV, torba.szt.2
  6. Stół kreślarski podstawa stolika umożliwiająca zamontowanie rysownicy kreślarskiej. Rysownica kreślarska wyposażona w regulację umożliwiającą 5 kątowe położenie w zakresie 0 -60 stopni. Rysownica o powierzchni mieszczący format A2. szt. 15
  7. Lampka kreślarska mocowana do blatu lub deski za pomocą imadełka. Wysięgnik plastikowo-metalowy pozwala na ustawienie światła w dowolnej pozycji szt.15
  1. Krzesło obrotowe Posiadające regulację wysokości siedziska oraz regulację kąta oparcia          szt. 15
  2. Szafa aktowo-kartotekowa metalowa, zamykana na zamek, posiadajaca półki oraz szuflady na rysunki A1, mapy, szt.1

II Pomoce dydaktyczne

1 Kosiarka spalinowa o szerokości roboczej 510 mm, silnik o mocy 1,8 KW i pojemności 140 ccm, wysokości cięcia 30 – 90 mm szt.1

  1. Glebogryzarka spalinowa 4 nożowa szerokość pracy 800 mm, o mocy silnika 6,5 KM, silnik czterosuwowy o pojemności 196 ccm, głębokości pracy 175-350 mm, biegi 1 do przodu i 1 do tyłu, zbiornik paliwa 4 litry szt. 1
  2. Aerator spalinowy o mocy silnika 2,2 KM, szerokości roboczej 40 cm szt. 1
  3. Wertykulator spalinowy do trawników, silnik spalinowy o mocy 2,6 kW (3,5 KM), centralne ustawianie głębokości, 15 stalowych, podwójnych noży wykonanych ze specjalnej stali, wyłącznik bezpieczeństwa, koła na łożyskach kulkowych, kosz szt. 1
  4. Dmuchawa do liści spalinowa, moc 1 KM, wydajność min.12 m3/ min. pojemność min. 27,2 cm3, waga 2,5 kg szt.1
  5. Nożyce do cięcia żywopłotu Elektryczne, moc 1,0 KM, długość listwy tnącej min. 50 cm, ciężar max. 5 kg szt. 1
  6. Kosa spalinowa o mocy 5,5 KM Silnik dwusuwowy, Zakres ciecia żyłką 42 cm, Tarcza tnąca, średnica żyłki 3,0 mm szt.1
  7. Podkaszarka elektryczna, średnica żyłki 1,6 mm, moc silnika 350 W, gwarancja 2 lata               szt. szt. 1
  8. Opryskiwacz spalinowy plecakowy ciśnieniowy 5 l, opryskiwacz spalinowy 3,5 KM 20 litrów szt.1
  9. Kultywator spalinowy o mocy 5,0 KM. Szerokości roboczej 60 cm szt.1
  10. Rozdrabniarka do gałęzi spalinowa moc 5,5 KM, max średnica gałęzi 70 mm szt.1
  11. Opalarka elektryczna o min mocy pobierania 1750 W, 2 liczby ustawień temperatury i zakresie 460-600 0C szt. 1
  12. Szlifierka kątowa o mocy silnika min. 850 W szt.1
  13. Piła spalinowa o mocy 2,1 KW, długości listwy 40 cm. szt.1
  14. Wiertarka elektryczna o mocy min. 600 W, prędkości obrotowej 0 -2000 min, zakresie mocowań max.13 mm, obroty lewe i prawe szt. 1
  15. Zagęszczarka do gruntu spalinowa , minimalna moc 4,5 KW, siła zagęszczania min. 1200 kg, emisja hałasu 105 dB, głębokość zagęszczania 20 cm, ilość uderzeń na minutę 5800, długość i szerokość płyty 55x42 cm, szt. 1.
  16. KNR (książka) 2-21 szt. 15
  17. Katalog roślin.(książka) „KATALOG ROŚLIN drzewa krzewy byliny polecane przez Związek Szkółkarzy Polskich”. Model APZ020 Autorzy: Jan Grąbczewski, Anna Skórkowska, dr Wiesław Szydło, Magdalena Tomżyńska, dr Piotr Muras, dr Szczepan Marczyński, Marceli Ciesielski, Bogdan Hajdrowski, dr Jacek Marcinkowski, Natalia Marcinkowska-Chojnacka, Grzegorz Hodun. Redaktor naczelna: Joanna Filipczak szt. 15
  18. Wymagania dotyczące:

- terminu wykonania zamówienia: do 12.04.2018r.

- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT

- otwarcie nastąpi: 19.03.2018r. o godz. 9:15

- warunki gwarancji: min. 24 miesiące

- osoba do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Byjoś                                                                                       e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- opis kryteriów oceny ofert:

Kryteriami oceny ofert są                                                                                                                          cena (C) – waga kryterium 90%                                                                                                                          okres gwarancji (G) – waga kryterium 10% ( w zakresie min. 24m. do max. 120 m).

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów                           tj. max 100.

Ocena punktowa oferty zostanie dokonana zgodnie z formułą                                                               Pi= Cmin/Ci x100pkt. X 0,90 + Gi / Gma x 100 x 0,10                                                                               gdzie; Pi – ilość punktów przyznana badanej ofercie                                                                                         ( liczona będzie do dwóch miejsc po przecinku)                                                                                     Cmin – cena ryczałtowa łączna brutto najniższa zaoferowana w złożonych ofertach                           Ci – cena ryczałtowa brutto badanej oferty                                                                                                             G max – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w złożonych ofertach (w miesiącach)- nie dłuższy niż 120m.                                                                                                                                                     Gi – zaoferowany okres gwarancji i rękojmi w badanej ofercie

- innych warunków realizacji zamówienia: do oferty należy dołączyć ceny jednostkowe netto                   i brutto poszczególnych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie                   ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 19.03.2018r.                                                      do godz. 9:00. Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; : Wyposażenie pracowni -Technik Architektury Krajobrazu.

 

 

                                                                              

 

                                                                                ………………………………………………………………..

                                                                                                                       Podpis i pieczęć Dyrektora

                                                                                                                                  

                                                                                                                                  

   Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                     Rzeszów,………………..r.

TREŚĆ OFERTY

Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................

wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia

za:

Wartość netto całego zamówienia ……………………………………………………..

Podatek VAT …………………………………………………………

Wartość brutto całego zamówienia…………………………………………………………..

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………

- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..

- warunki gwarancji……………………………………………………………………………………………………………

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.

Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

DNIA …………………………………………..                               ………………………………………………… Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej     

UMOWA nr …….

zawarta w dniu ……… r. w Rzeszowie pomiędzy:

Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów

NIP 8130008613

Odbiorca faktury – płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego z siedzibą 35-225 Rzeszów,                     ul. Sucharskiego 4.

- reprezentowanym przez

mgr Bogdana Rączy – Dyrektora ZSKU

zwanym zamawiającym

a,

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………zarejestrowanym

………………………….zgodnie z odpisem z KRS w ……………………… pod numerem ……………….,

lub zgodnie z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez

…………………………………………………………………………………….. w …………………….., pod numerem ewidencyjnym ……………………*, NIP ………………………………, REGON ………………….. – zwanym dalej Wykonawcą – reprezentowanym

przez:

  1. ………………………………………..

Zwanym wykonawcą

  • 1
  1. Zamawiający zleca a wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę- wyposażenie pracowni Technik Architektury Krajobrazu

w ilości i parametrach technicznych określonych w zapytaniu ofertowym .

  1. Wykaz sprzętu zawierający cenę oraz treść oferty zapytania ofertowego stanowi załącznik do umowy.
  2. Zakup, dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu umowy.
  3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na swój koszt.
  • 2

Miejscem właściwym do wykonania zamówienia są pomieszczenie zlokalizowane w budynku szkoły

  • 3
  1. Dostawa wraz z wniesieniem zostanie wykonana przez Wykonawcę u Zamawiającego.
  2. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne, atesty higieniczne, deklaracje zgodności.
  • 4
  1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot zamówienia wynagrodzenie netto:

w kwocie …………zł. (słownie: …………………………………………………………….. )

Podatek VAT …………… zł.( …………………………………………………. )

brutto:

w kwocie ………………….. zł (………………………………………………………..)

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do ……………… od podpisania umowy.
  • 5
  1. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę.
  2. W przypadku stwierdzenia wad nienadających się do usunięcia Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  • 6

Wynagrodzenie określone w § 4 ust. 1 umowy, płatne będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy określony w fakturze VAT, w terminie 14 dni kalendarzowych po dostawie.

  • 7
  1. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
  2. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy…………. miesiące.
  3. Gwarancja liczona jest od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji przedmiotu umowy

potwierdzonego podpisaniem bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

  1. Wykonawca gwarantuje, że każdorazowo przedłuży okres gwarancji przedmiotu umowy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, wskutek przeprowadzania naprawy przedmiotu umowy.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie uszkodzenia nie dłuższego

niż 2 dni od momentu pisemnego (faksem, poczta e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu urządzenia.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego przesłania przez Zamawiającego.
  • 8
  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy strony zastrzegają stosowanie następujących kar umownych:

1) W razie opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający naliczy karę umowną w

wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust 1 niniejszej umowy za

każdy dzień opóźnienia. Kara naliczona łącznie nie może przekroczyć 10% wartości umowy.

2) Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji Zamawiający naliczy karę umowna w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w

  • 4 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia liczony po upływie terminu wyznaczonego

na usunięcie wad.

3) W razie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 10% wartości umowy.

  1. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.

3.Zamawiający jak i Wykonawca mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania

przewyższającego kary umowne.

  1. Niedopuszczalna jest cesja wierzytelności wynikająca z tytułu zawarcia niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
  • 9
  1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:

1) wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia od umowy;

2) pomimo uprzedniego 2-krotnego złożenia pisemnych zastrzeżeń przez Zamawiającego –Wykonawca uporczywie nie wykonuje dostaw zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne, co potwierdza na piśmie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;

3) Wykonawca narusza przepisy bhp i p.poż., pomimo uwag i wniosków upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;

4) Wykonawca dokonał cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.

  1. Odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy następuje z chwilą pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o przyczynie odstąpienia od umowy. W takim przypadku: 1) zapłata za wykonanie dostawy zostanie wstrzymana do czasu wykonania dostawy przez

innego Wykonawcę i zostanie uregulowana nie wcześniej niż po odbiorze końcowym dostawy

wykonanej przez innego Wykonawcę;

2) ustalenie wysokości zapłaty zostanie dokonane na podstawie protokołu odbioru wykonanej dostawy.

  1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach określonych w ust.1.
  2. W przypadku stwierdzenia dostaw wadliwie wykonanych, kosztami ich naprawy obciążony zostanie Wykonawca, z którym rozwiązano umowę poprzez odstąpienie.
  • 10
  1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:

1) zmianą organizacyjno- prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron,

2) aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w zapytaniu ofertowym za cenę określoną w ofercie i umowie.

3) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

4) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia

i niemożliwych do zapobieżenia.

  1. Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca mogą na piśmie wystąpić w okresie obowiązywania umowy o dokonanie zmian wraz z opisem projektowanych zmian wraz z uzasadnieniem.
  • 11

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.

  • 12
  1. Spory zobowiązują się do polubownego rozstrzygnięcia powstałych sporów w związku z realizacją niniejszej Umowy.
  2. Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
  • 13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający:                                                                                                            Wykonawca:

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu