Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 12.03.2018r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na
- Przedmiot zamówienia: Wyposażenie pracowni -Technik Architektury Krajobrazu
I Sprzęt szkolny
- Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne,
funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie,
druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB,
skanowanie w rozdzielczości 600x600 dpi w kolorze. szt.1
2.Ploter szerokość nośnika/foli w zakresie 50-459 mm; szerokość cięcia min: 290 mm, podawanie folii z rolki i w arkuszach; nóż wleczony o nacisku ok. 400 g; bufor pamięci 1-4 MB; złącza: USB 2.0, RS232, Centronics, szt.1
- Komputer laptop Procesor (taktowanie) min. 2,66 GHz Procesor (pamięć cache) min. 3072 kB Matryca (przekątna) min. 15,6 cale Matryca (rozdzielczość) min. WXGA 1366 x 768 (16:9) Matryca (powłoka) matowa Matryca (opis) LED HD Pamięć zainstalowana (pojemność) min. 4 GB Pamięć (technologia) min. DDR3 SDRAM 1333 MHz szt.1
- Klawiatura egzaminacyjna- wyjście USB, kompatybilna z programami egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, współpracująca ze wszystkimi systemami Windows szt.1
- Tablica szkolna biała suchościeralna powierzchnia biała suchościeralna, magnetyczna o wymiarach co najmniej 240 x 120 cm szt. 1
- Tablica Flipchart trójnóg z regulacją wysokości, półką na markery, do papierowych Euro bloków 70x100 cm szt.1
- Cyfrowy aparat fotograficzny Lustrzanka cyfrowa, matryca o rozdzielczości 18 mln pikseli, czułość ISO: 100-6400, możliwość nagrywania filmów HD, nie mniej niż 14 mln efektywnych pikseli, co najmniej 20-krotny zoom optyczny, co najmniej 4-krotny zoom cyfrowy, ogniskowa (ekwiwalent dla 35 mm) co najmniej w zakresie 25-600 mm, co najmniej 10 programów tematycznych, automatyka ostrości (śledzenie ostrości, wykrywanie twarzy, światło wspomagające AF), samowyzwalacz, możliwość nagrywania dźwięku stereo, możliwość wykonywania zdjęć macro, wyposażony w akumulator, ładowarkę, złącze USB, AV, torba.szt.2
- Stół kreślarski podstawa stolika umożliwiająca zamontowanie rysownicy kreślarskiej. Rysownica kreślarska wyposażona w regulację umożliwiającą 5 kątowe położenie w zakresie 0 -60 stopni. Rysownica o powierzchni mieszczący format A2. szt. 15
- Lampka kreślarska mocowana do blatu lub deski za pomocą imadełka. Wysięgnik plastikowo-metalowy pozwala na ustawienie światła w dowolnej pozycji szt.15
- Krzesło obrotowe Posiadające regulację wysokości siedziska oraz regulację kąta oparcia szt. 15
- Szafa aktowo-kartotekowa metalowa, zamykana na zamek, posiadajaca półki oraz szuflady na rysunki A1, mapy, szt.1
II Pomoce dydaktyczne
1 Kosiarka spalinowa o szerokości roboczej 510 mm, silnik o mocy 1,8 KW i pojemności 140 ccm, wysokości cięcia 30 – 90 mm szt.1
- Glebogryzarka spalinowa 4 nożowa szerokość pracy 800 mm, o mocy silnika 6,5 KM, silnik czterosuwowy o pojemności 196 ccm, głębokości pracy 175-350 mm, biegi 1 do przodu i 1 do tyłu, zbiornik paliwa 4 litry szt. 1
- Aerator spalinowy o mocy silnika 2,2 KM, szerokości roboczej 40 cm szt. 1
- Wertykulator spalinowy do trawników, silnik spalinowy o mocy 2,6 kW (3,5 KM), centralne ustawianie głębokości, 15 stalowych, podwójnych noży wykonanych ze specjalnej stali, wyłącznik bezpieczeństwa, koła na łożyskach kulkowych, kosz szt. 1
- Dmuchawa do liści spalinowa, moc 1 KM, wydajność min.12 m3/ min. pojemność min. 27,2 cm3, waga 2,5 kg szt.1
- Nożyce do cięcia żywopłotu Elektryczne, moc 1,0 KM, długość listwy tnącej min. 50 cm, ciężar max. 5 kg szt. 1
- Kosa spalinowa o mocy 5,5 KM Silnik dwusuwowy, Zakres ciecia żyłką 42 cm, Tarcza tnąca, średnica żyłki 3,0 mm szt.1
- Podkaszarka elektryczna, średnica żyłki 1,6 mm, moc silnika 350 W, gwarancja 2 lata szt. szt. 1
- Opryskiwacz spalinowy plecakowy ciśnieniowy 5 l, opryskiwacz spalinowy 3,5 KM 20 litrów szt.1
- Kultywator spalinowy o mocy 5,0 KM. Szerokości roboczej 60 cm szt.1
- Rozdrabniarka do gałęzi spalinowa moc 5,5 KM, max średnica gałęzi 70 mm szt.1
- Opalarka elektryczna o min mocy pobierania 1750 W, 2 liczby ustawień temperatury i zakresie 460-600 0C szt. 1
- Szlifierka kątowa o mocy silnika min. 850 W szt.1
- Piła spalinowa o mocy 2,1 KW, długości listwy 40 cm. szt.1
- Wiertarka elektryczna o mocy min. 600 W, prędkości obrotowej 0 -2000 min, zakresie mocowań max.13 mm, obroty lewe i prawe szt. 1
- Zagęszczarka do gruntu spalinowa , minimalna moc 4,5 KW, siła zagęszczania min. 1200 kg, emisja hałasu 105 dB, głębokość zagęszczania 20 cm, ilość uderzeń na minutę 5800, długość i szerokość płyty 55x42 cm, szt. 1.
- KNR (książka) 2-21 szt. 15
- Katalog roślin.(książka) „KATALOG ROŚLIN drzewa krzewy byliny polecane przez Związek Szkółkarzy Polskich”. Model APZ020 Autorzy: Jan Grąbczewski, Anna Skórkowska, dr Wiesław Szydło, Magdalena Tomżyńska, dr Piotr Muras, dr Szczepan Marczyński, Marceli Ciesielski, Bogdan Hajdrowski, dr Jacek Marcinkowski, Natalia Marcinkowska-Chojnacka, Grzegorz Hodun. Redaktor naczelna: Joanna Filipczak szt. 15
- Wymagania dotyczące:
- terminu wykonania zamówienia: do 12.04.2018r.
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT
- otwarcie nastąpi: 19.03.2018r. o godz. 9:15
- warunki gwarancji: min. 24 miesiące
- osoba do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Byjoś e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- opis kryteriów oceny ofert:
Kryteriami oceny ofert są cena (C) – waga kryterium 90% okres gwarancji (G) – waga kryterium 10% ( w zakresie min. 24m. do max. 120 m).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów tj. max 100.
Ocena punktowa oferty zostanie dokonana zgodnie z formułą Pi= Cmin/Ci x100pkt. X 0,90 + Gi / Gma x 100 x 0,10 gdzie; Pi – ilość punktów przyznana badanej ofercie ( liczona będzie do dwóch miejsc po przecinku) Cmin – cena ryczałtowa łączna brutto najniższa zaoferowana w złożonych ofertach Ci – cena ryczałtowa brutto badanej oferty G max – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w złożonych ofertach (w miesiącach)- nie dłuższy niż 120m. Gi – zaoferowany okres gwarancji i rękojmi w badanej ofercie
- innych warunków realizacji zamówienia: do oferty należy dołączyć ceny jednostkowe netto i brutto poszczególnych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 19.03.2018r. do godz. 9:00. Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; : Wyposażenie pracowni -Technik Architektury Krajobrazu.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Wartość netto całego zamówienia ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość brutto całego zamówienia…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
- warunki gwarancji……………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ………………………………………………… Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
UMOWA nr …….
zawarta w dniu ……… r. w Rzeszowie pomiędzy:
Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury – płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego z siedzibą 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
- reprezentowanym przez
mgr Bogdana Rączy – Dyrektora ZSKU
zwanym zamawiającym
a,
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………zarejestrowanym
………………………….zgodnie z odpisem z KRS w ……………………… pod numerem ……………….,
lub zgodnie z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez
…………………………………………………………………………………….. w …………………….., pod numerem ewidencyjnym ……………………*, NIP ………………………………, REGON ………………….. – zwanym dalej Wykonawcą – reprezentowanym
przez:
- ………………………………………..
Zwanym wykonawcą
- 1
- Zamawiający zleca a wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę- wyposażenie pracowni Technik Architektury Krajobrazu
w ilości i parametrach technicznych określonych w zapytaniu ofertowym .
- Wykaz sprzętu zawierający cenę oraz treść oferty zapytania ofertowego stanowi załącznik do umowy.
- Zakup, dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu umowy.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na swój koszt.
- 2
Miejscem właściwym do wykonania zamówienia są pomieszczenie zlokalizowane w budynku szkoły
- 3
- Dostawa wraz z wniesieniem zostanie wykonana przez Wykonawcę u Zamawiającego.
- Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne, atesty higieniczne, deklaracje zgodności.
- 4
- Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot zamówienia wynagrodzenie netto:
w kwocie …………zł. (słownie: …………………………………………………………….. )
Podatek VAT …………… zł.( …………………………………………………. )
brutto:
w kwocie ………………….. zł (………………………………………………………..)
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia do ……………… od podpisania umowy.
- 5
- Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady nadające się do usunięcia Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę.
- W przypadku stwierdzenia wad nienadających się do usunięcia Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
- 6
Wynagrodzenie określone w § 4 ust. 1 umowy, płatne będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy określony w fakturze VAT, w terminie 14 dni kalendarzowych po dostawie.
- 7
- Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy…………. miesiące.
- Gwarancja liczona jest od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji przedmiotu umowy
potwierdzonego podpisaniem bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Wykonawca gwarantuje, że każdorazowo przedłuży okres gwarancji przedmiotu umowy o czas jego wyłączenia z eksploatacji, wskutek przeprowadzania naprawy przedmiotu umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie uszkodzenia nie dłuższego
niż 2 dni od momentu pisemnego (faksem, poczta e-mail) zawiadomienia przez Zamawiającego o uszkodzeniu urządzenia.
- Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw uszkodzonego przedmiotu zamówienia na gwarancji w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego przesłania przez Zamawiającego.
- 8
- W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej umowy strony zastrzegają stosowanie następujących kar umownych:
1) W razie opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, Zamawiający naliczy karę umowną w
wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust 1 niniejszej umowy za
każdy dzień opóźnienia. Kara naliczona łącznie nie może przekroczyć 10% wartości umowy.
2) Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji Zamawiający naliczy karę umowna w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w
- 4 ust. 1 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia liczony po upływie terminu wyznaczonego
na usunięcie wad.
3) W razie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 10% wartości umowy.
- Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.
3.Zamawiający jak i Wykonawca mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania
przewyższającego kary umowne.
- Niedopuszczalna jest cesja wierzytelności wynikająca z tytułu zawarcia niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
- 9
- Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli:
1) wystąpią istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia od umowy;
2) pomimo uprzedniego 2-krotnego złożenia pisemnych zastrzeżeń przez Zamawiającego –Wykonawca uporczywie nie wykonuje dostaw zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowne, co potwierdza na piśmie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;
3) Wykonawca narusza przepisy bhp i p.poż., pomimo uwag i wniosków upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;
4) Wykonawca dokonał cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.
- Odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy następuje z chwilą pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o przyczynie odstąpienia od umowy. W takim przypadku: 1) zapłata za wykonanie dostawy zostanie wstrzymana do czasu wykonania dostawy przez
innego Wykonawcę i zostanie uregulowana nie wcześniej niż po odbiorze końcowym dostawy
wykonanej przez innego Wykonawcę;
2) ustalenie wysokości zapłaty zostanie dokonane na podstawie protokołu odbioru wykonanej dostawy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w terminie 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach określonych w ust.1.
- W przypadku stwierdzenia dostaw wadliwie wykonanych, kosztami ich naprawy obciążony zostanie Wykonawca, z którym rozwiązano umowę poprzez odstąpienie.
- 10
- Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze:
1) zmianą organizacyjno- prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron,
2) aktualizacją rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w zapytaniu ofertowym za cenę określoną w ofercie i umowie.
3) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia
i niemożliwych do zapobieżenia.
- Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca mogą na piśmie wystąpić w okresie obowiązywania umowy o dokonanie zmian wraz z opisem projektowanych zmian wraz z uzasadnieniem.
- 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- 12
- Spory zobowiązują się do polubownego rozstrzygnięcia powstałych sporów w związku z realizacją niniejszej Umowy.
- Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego.
- 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: