Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 23.11.2018r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wszyscy Wykonawcy
……………………………………………………………………..
nazwa i adres wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na
- Przedmiot zamówienia: Pakiet umundurowania:
- Bluza i spodnie munduru polowego w typie wzoru 2010 (w kamuflażu pantera) kpl. -24
- Koszulka T-SHIRT w czarnym kolorze szt. 24
- Beret szt. 24
- Zestaw oznak regulaminowych do umundurowania kpl. 24
- Bluza ocieplana typu polar (do kurtki ubrania ochronnego typu Goretex) szt. 24
Wykonawca zobowiązany jest zebrać miary od uczniów.
- Wymagania dotyczące:
- terminu wykonania zamówienia: do 20.12.2018r.
- opis kryteriów oceny ofert: cena 100%
- terminu płatności: 10 dni od wystawienia faktury VAT
- otwarcie nastąpi: 30.11.2018. o godz.9:15
- osoba do kontaktów z wykonawcami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- innych warunków realizacji zamówienia: zamawiający informuje, że złożenie zamówienia uzależnione będzie od pozyskania środków finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn lub z braku pozyskania środków.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 30.11.2018r. do godz. 9:00.
Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Pakiet umundurowania nie otwierać przed dniem 30.11.2018r. przed godz. 9:15
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy, siedziba ...................................................................................................................................................................................
Tel,e-mail…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
- okres gwarancji …………………………………………………………………………………............................
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ………………………………………………… Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
Załącznik nr 1 do oferty
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis umundurowania uczniów:
- Bluza i spodnie munduru polowego w typie wzoru 2010 (kamuflaż wz. 93 „Pantera”) – bluza posiada stójkę pod szyją oraz pozbawiona jest ściągacza z tyłu – 24 kompletów;
- Koszulka T-SHIRT bawełniana z krótkim rękaw, kolor czarny z logo ZSKU umieszczonym na przedniej lewej górnej części koszulki. Oznakowanie technika haftu komputerowego – 24 sztuk;
- Beret dziany w kolorze granatowym typu Navy (wartość barwy 00 00 80 / 0 0 128) wg modelu przestrzeni barw RGB. Na berecie z przodu, symetrycznie w osi pionowej, podstawa orła bezpośrednio nad czarną lamówką umieszczony jest orzeł. – 24 sztuk.
- Zestaw oznak regulaminowych do umundurowania. Zestaw zawiera:
- Oznaka stopnia kadeta – drugi rok nauki – 24 sztuk;
- Oznaka stopnia kadeta – trzeci rok nauki - 24 – sztuk;
- Oznaka identyfikacyjna szkołę nadrukiem – 24 sztuk;
- Oznaka identyfikacyjna z nazwiskiem ucznia – 24 sztuk;
- Oznaka przynależności państwowe – 48 sztuk;
- Oznaka rozpoznawcza szkoły – 24 sztuk;
- Bluza ocieplana typu polar (do kurtki ubrania ochronnego typu Goretex) – 24 sztuk
Informacje dodatkowe Wykaz oznak regulaminowych z podaniem wymiarów i grafiki zostanie przekazany przy podpisaniu umowy. Wszystkie bluzy powinny być wyposażone w rzepy do mocowania oznak szkolnych.
Załącznik nr 2 do oferty
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora
- § kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie na adres administratora
- § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zakup pakietu umundurowania
- § odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
- § Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.; - § Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.; - § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - § posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- § nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do podpisywanej umowy:
Oświadczam, że1 :
1) wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
_____________________ Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
2) Oświadczam, że: zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO, zamieszczoną w ogłoszeniu
________________________________________
Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
1 W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawca nie składa
Załącznik nr 3 do oferty
UMOWA – projekt
zawarta w dniu _________________ w Rzeszowie, pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów, ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów NIP 813-00-08-613, reprezentowaną przez: _____________________ – Dyrektora Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie zwanym dalej „Zamawiającym” a __________________________________________________________________________ zwaną dalej „Wykonawcą”, łącznie zwanych „Stronami”, a oddzielnie również „Stroną”. W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w postepowaniu zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do 30 000 euro, zawarto umowę następującej treści:
- §1
PRZEDMIOT UMOWY
- Przedmiotem umowy obejmuje na zakup Pakietu umundurowania dla Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie – X LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACE. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa zapytanie ofertowe wraz z załącznikami, stanowiące integralną część umowy. 3. W imieniu Zamawiającego jednostką organizacyjną realizującą umowę jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów.
- § 2
TERMIN WYKONANIA UMOWY
- Termin wykonania przedmiotu umowy: do 20.12.208r..
- Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust.1 uważa się za dotrzymany jeżeli zostanie on odebrane zgodnie z §4, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego protokołem odbioru umowy podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy. Termin obejmuje również okres na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze nieprawidłowości. 3. Ilekroć w umowie jest mowa o dniach roboczych, to uważa się dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
- § 3
OBOWIĄZKI WYKONAWCY I ZAMAWIAJĄCEGO
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy zgodnie z wykazem zamieszczony w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający jest obowiązany odebrać przedmiot umowy o ile jest zgodny z umową i spełnia wymogi obowiązujących przepisów prawa.
- § 4
ODBIÓR DOKUMENTACJI
- Miejscem przekazania przedmiotu umowy będzie siedziba Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego, ul. Sucharskiego 4.
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy przed upływem terminu określonego w § 2 ust. 1, w celu sprawdzenia zgodności z umową.
- W przypadku braku zastrzeżeń. Zamawiający potwierdzi odbiór przedmiotu umowy na protokole odbioru, co upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury.
- Podpisanie protokołu odbioru nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wady z tytułu rękojmi, które ujawnią się po odbiorze.
- § 5
WYNAGRODZENIE
- Strony ustalają, że wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wybraną ofertą Wykonawcy będzie wynosić: ……………. zł netto (słownie: ………….………), co stanowi …………. zł brutto: , (słownie: ………….………).
- Ilekroć w umowie jest mowa o wynagrodzeniu należy przez to rozumieć wynagrodzenie brutto za całość przedmiotu umowy, określone w ust. 1.
- Wynagrodzenie określone w ust. 1, płatne będzie po odbiorze przedmiotu umowy.
- Warunkiem wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu umowy o którym mowa w § 2 ust. 2.
- Faktura wystawiona będzie w terminie określonym w przepisach prawa.
- Wykonawca zobowiązany będzie do doręczenia faktury Zamawiającemu do dnia ………………….
- Termin płatności faktury wynosi do 10 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Faktura będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy. Faktura będzie wystawiona na Zamawiającego: Nabywca – Gmina Miasto Rzeszów, ul. Rynek 1, 35 – 064 Rzeszów, NIP: 813-00-08-613, Odbiorca faktury/rachunku* – Płatnik – Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4. Zmiana rachunku bankowego wymaga aneksowania do umowy.
- Przyjęta stawka VAT do ustalenia wynagrodzenia, ustalona została w oparciu o przepisy ustawy o podatku od towarów i usług obowiązujące w dniu zawarcia umowy.
- W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wysokości ceny netto.
- Przy wystawianiu faktury zostanie zastosowana stawka podatku od towarów i usług obowiązująca w dniu jej wystawienia (w dniu powstania obowiązku podatkowego).
- Zapłata dokonana na wskazany w fakturze rachunek bankowy skutkuje wykonaniem zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy.
- Za dzień zapłaty ceny przez Zamawiającego uważa się dzień obciążenia jego rachunku bankowego.
- Rozliczenia związane z realizacją Umowy będą dokonywane w PLN.
- § 7
KARY UMOWNE I ODSZKODOWANIA
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za:
1) zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy – w wysokości 0,1% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki,
2) odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia,
- W przypadku powstania szkody Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach umownych.
- Termin zapłaty należności tytułem kar umownych wynosi do 3 dni od dnia doręczenia noty księgowej. W razie bezskutecznego upływu terminu naliczone zostaną odsetki ustawowe za opóźnienie.
- Zamawiający może dokonać potrącenia wymagalnych kar umownych wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie z wynagrodzenia Wykonawcy.
- Suma kar umownych należnych od Wykonawcy nie może przekroczyć 25% wynagrodzenia.
- § 8
RĘKOJMIA
Okres rękojmi za wady wynosi ____________ od dnia odbioru całości przedmiotu umowy.
- § 9
PRZEDSTAWICIELE ZAMAWIAJĄCEGO I WYKONAWCY ADRES DO KORESOPNDENCJI
- Wykonawca wskazuje następujące osoby skierowane do realizacji umowy:
1) Do koordynowania i nadzorowania realizacji przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy wyznacza się: _____________________________________, e-mail: __________________ i upoważnia się do podpisania protokołu przekazania dokumentacji oraz odbioru przedmiotu umowy.
- Upoważnia się Panią/Pana __________________________________ do dokonania odbioru i podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.
- Strony zastrzegają sobie prawo do zmiany osób określonych w ust1. pkt 1. oraz ust.2. O dokonaniu zmiany strony powiadamiają się na piśmie. Zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
- Strony uzgadniają sposób kontaktu formalnego drogą pocztową na adresy podane w umowie oraz sposób kontaktu bieżącego w ramach koordynacji procesu realizacji umowy drogą e-mailowa na adresy podane w ust. 1 i 2.
- Strony ustalają adres do korespondencji, w tym doręczenia oświadczeń woli stron:
1) Zamawiający – Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego, ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów) Wykonawcy – _______________________________________________.
- Każda zmiana adresu, określonego w ust.5 wymaga pisemnego poinformowania drugiej strony.
- W razie niepoinformowania o zmianie adresu, doręczenie korespondencji pod dotychczasowy adres ma skutek doręczenia.
- § 10
ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
- W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy – cena ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wysokości ceny netto.
- Wszystkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności na podstawie aneksów do umowy sporządzonych w formie pisemnej.
- § 11
ROZSTRZYGANIE SPORÓW
Ewentualne spory mogące powstać na tle wykonywania umowy rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego.
- § 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, prawa budowlanego.
- Integralną częścią umowy jest oferta wykonawcy i zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
- Umowa niniejsza sporządzona jest w 3 egz. w tym 2 egz. dla Zamawiającego , 1 egz. dla wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY: …………………………………………………………… WYKONAWCA: ……………………………... ………