Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 30.11.2018r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wszyscy Wykonawcynazwa i adres wykonawcy
- Zamawiający:Gmina Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszówreprezentowana przez Dyrektora Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2019r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-objecie bezpośredniej ochrony obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej, monitorowanie sygnału alarmu, zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działanie ochronne natychmiast po uzyskaniu monitorowanego sygnału o alarmie.
- Wymagania dotyczące:
- służba realizowana będzie w systemie :
od poniedziałku do piątku od godziny 7:30-20:30 lub 9:30 -20:30,
soboty i niedziele od 7:30-17:30 – podana ilość służb może ulec zmianie.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień zostanie przekazany przez kierownika gospodarczego pracownikom ochrony.
- terminu wykonania zamówienia: od 02.01.2019r. do 30.06.2019r.
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert:cena 100%
- otwarcie nastąpi: 10.12.2018r. o godz. 12:15 pokój nr 17 –Gabinet Dyrektora
- innych warunków realizacji zamówienia: Wykonawca dołączy do treści oferty kopię koncesji udzielonej na ochronę osób i mienia.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 10.12.2018r. do godz. 12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2019r.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
Tel., e-mail…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
za:
Szacunkowa wartość zamówienia : 1600godz. x………….(cena za 1godz. netto),cena za 1 godz. brutto……………
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT……% zgodnie z obowiązującymi przepisami kwota ………………………………..
Wartość zamówienia z podatkiem VAT brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ……………………………………………………………………………………
Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora
- kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie na adres administratora
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Ochrona Osób i Mienia na 2018r.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.; - Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
…………………….
Data i podpis
* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Projekt umowy
UMOWA nr
zawarta w dniu ……………… r. w Rzeszowie, pomiędzy:
Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów NIP 813-00-08-613,
Odbiorca faktury płatnik-Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie,
- Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów.
reprezentowanym przez:
Dyrektora Szkoły- mgr Bogdana Rączy
zwanym dalej w treści umowy Zamawiającym
a
…………………………………………..koncesją nr……………………
reprezentowanym przez;
zwanym dalej w treści umowy Wykonawcą.
Strony zawierają umowę o następującej treści:
- §1
- Zamawiającyzleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zlecenie polegające na przejęciu z dniem 02.01.2019 r. bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej oraz monitorowanie sygnału alarmu, zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
- Służba ochrony realizowana będzie w systemie:
- od poniedziałku do piątku – od godz.7.30 do 20.30
- w soboty i niedziele 7.30 do 17.30
Zamawiający co miesiąc przedstawi szczegółowy harmonogram prac pracowników ochrony
3.Szacowana łączna ilość godzin ochrony, za cały okres trwania niniejszej umowy, wynosi 1600 godz.
4.Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień pracowników ochrony na poszczególnych stanowiskach określa „Instrukcja obiektowa” stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
- §2
- Pracownicy ochrony ochraniający obiekt podlegają bezpośrednio Wykonawcy.
- Bezpośredni nadzór nad pracownikami ochrony i koordynacje działań ochronnych prowadził będzie ze strony ……………………..
- Na mocy niniejszej umowy w zakresie wykonywania działań podstawowych (§1) przełożonym służbowym pracowników ochrony ze strony Zamawiającegostaje się: Kierownik Gospodarczy – Mariusz Byjoś
4.W zakresie zlecenia objętego umową w/w osoba ma prawo wydawać polecenia pracownikom Wykonawcy bez ograniczeń, pod warunkiem odnotowania ich w „Książce służby dozorowania”.
5.Polecenia te będą wykonane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie umowy, nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów.
6 Zamawiający oraz wykonawca zobowiązują się do zachowania tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu, zarówno w czasie trwania umowy jak i po jej rozwiązaniu
- § 3
W celu prawidłowego wykonania zlecenia Wykonawca ma prawo do:
- Ustalania uprawnień osób do przebywania w obiekcie chronionym.
- Legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości.
- Wzywania osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu lub stwierdzenia zakłócenia porządku.
- Ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji.
- Penetracji wszystkich dostępnych, otwartych miejsc w obiekcie.
- Sprawdzania prawidłowości zamknięć obiektów, które powinny być zamknięte.
- Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na terenie zakładu poprzez egzekwowanie obowiązujących przepisów.
- § 4
- Zamawiającyumożliwi wykonanie usługi ochrony poprzez:
- udostępnienie pomieszczenia na terenie chronionego obiektu dla służb dozoru oraz wyposażenie w środki sanitarno-higieniczne i środki łączności,
- zapewnienie warunków pracy w miejscu wykonywania usługi pod kątem zgodności
z przepisami ppoż. i bhp, - zabezpieczenie zgodnie z posiadanymi możliwościami terenu obiektu tj. ogrodzenie, oświetlenie, itp.
2Wykonawca będzie prowadził „Książkę służby dozorowania” w której służba ochrony odnotowywać będzie wszelkie fakty związane z wykonywaniem zlecenia, a w szczególności:
- czas pracy pracowników,
- dane personalne,
- informacje o interwencjach,
- polecenia wydawane przez Zamawiającego.
3.Pracownicy służby ochrony będą ubrani w jednakowe, jednoznacznie rozpoznawalne mundury oraz będą posiadali identyfikatory ze zdjęciem, danymi personalnymi i pełnioną funkcją.
- § 5
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zlecone czynności przy użyciu osób i środków przewidzianych przepisami o ochronie mienia oraz z zachowaniem wszelkich wymogów przewidzianych tymi przepisami.
- § 6
Przejęcie ochrony poprzedzi sporządzenie „Protokołu przejęcia ochrony obiektu” stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
- § 7
W zakresie nie uregulowanym niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy z 27 sierpnia 1997r. „o ochronie osób i mienia” / tekst jednolity Dz. U. Nr 145 z 2005 r. , poz. 1221 / oraz Kodeksu Cywilnego.
- § 8
- Wykonawcapostępował będzie z należytą starannością w zakresie wykonywania przedmiotu umowy.
- Wykonawcazobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przypadkach wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia.
- Wykonawcazałączy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej
i kontraktowej (polisa stanowi Załącznik nr 3 do umowy). W związku z tym wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody w mieniu Zamawiającego mające związek z niewykonaniem przez Wykonawcę jego obowiązków w ramach realizowanej usługi do wysokości kwoty zawartej w polisie przejmuje ubezpieczyciel.
- § 9
Ustala się następujące warunki płatności Zamawiającego dla Wykonawcy za wykonanie usługi:
- Za wykonanie usługi ochrony obiektów określonej w § 1 ustala się wynagrodzenie w wysokości ………..zł netto(słownie: ……………..) plus podatek VAT za 1 godz. pracy pracownika ochrony. Wynagrodzenie miesięczne stanowiło będzie iloczyn wyżej podanej stawki oraz rzeczywistej liczby godzin ochrony wykonanej przez wszystkich pracowników ochrony w danym miesiącu.
- Przewidywana łączna wysokość wynagrodzenia za wykonanie całości Przedmiotu umowy wynosi NETTO …………….. zł (słownie:…………………………..)
Plus 23% podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, ……………..
Wartość brutto …………….zł (……………………………..)
jednakże ostateczna wartość będzie zależeć od przyjętej ww. stawki godzinowej wynagrodzenia i liczby faktycznie zrealizowanych godzin pracy pracowników ochrony.
3.W oparciu o ustalone w umowie warunki wykonywania usługi ochrony Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 3-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni o treści:
Nabywca
Gmina Miasto Rzeszów
- Rynek 1
35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury-płatnik
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
- Sucharskiego 4
- Rzeszów
4 Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT
5 Na podstawie w/w faktury Zamawiający przekazuje na konto Wykonawcy w Banku należną kwotę pieniężną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku nie dotrzymania terminu wypłaty należności Zleceniodawca sam nalicza ustawowe odsetki.
- § 10
- Umowa zostaje zawarta od 02.01.2019r. na czas określony do 30.06.2019r. z możliwością wypowiedzenia jej przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Zamawiającyma prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia w przypadku udowodnionego rażącego niewykonywania przez Wykonawcę postanowień zawartej umowy i nie reagowania na pisemne upomnienia ze strony .
- W przypadku niepłacenia należności na rzecz Wykonawcyprzez Zamawiającego przez okres dwóch miesięcy Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.
- § 11
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- § 12
- Spory wynikłe w trakcie realizowania niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązywać
w drodze negocjacji respektując wzajemne interesy i w duchu zawartej umowy. - W przypadku braku możliwości porozumienia stron właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego właściwy miejscowo.
- § 13
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: