tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

   Rzeszów, dnia  30.11.2018r.

……………………………………………………..

pieczątka zamawiającego

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wszyscy Wykonawcynazwa i adres wykonawcy         

  1. Zamawiający:Gmina Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszówreprezentowana przez Dyrektora Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.

                                                          nazwa Zamawiającego

zaprasza do złożenia oferty na:

  1. Przedmiot zamówienia Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2019r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-objecie bezpośredniej ochrony obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej, monitorowanie sygnału alarmu, zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działanie ochronne natychmiast po uzyskaniu monitorowanego sygnału o alarmie.

  1. Wymagania dotyczące:
    - służba realizowana będzie w  systemie :                                                                                       
    od poniedziałku do piątku  od godziny 7:30-20:30 lub 9:30 -20:30,                                                                   
     soboty i niedziele od 7:30-17:30 –  podana ilość służb może ulec zmianie.

Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień zostanie przekazany przez kierownika gospodarczego pracownikom ochrony.                                                                                            

- terminu wykonania zamówienia: od 02.01.2019r. do 30.06.2019r.

- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,

- kryteria oceny ofert:cena 100%

- otwarcie nastąpi: 10.12.2018r. o godz. 12:15 pokój nr 17 –Gabinet Dyrektora

- innych warunków realizacji zamówienia: Wykonawca dołączy do treści oferty kopię koncesji udzielonej na ochronę osób i mienia.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do 10.12.2018r. do godz.  12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Ochrona fizyczna obiektów i mienia na 2019r.

………………………………………………………………..

  Podpis i pieczęć Dyrektora

Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana

zamówień publicznych do 30 000 euro

                                                                                                                                     Rzeszów,………………..r.

TREŚĆ OFERTY

Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................

 Tel., e-mail…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. zamawiający wpisuje nazwę zamówienia

za:

Szacunkowa wartość zamówienia : 1600godz. x………….(cena za 1godz. netto),cena za 1 godz. brutto……………

Wartość netto ……………………………………………………..

Podatek VAT……% zgodnie z obowiązującymi przepisami kwota ………………………………..

Wartość zamówienia z podatkiem VAT  brutto…………………………………………………………..

Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………

- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.

Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

DNIA …………………………………………..                        ……………………………………………………………………………………

Podpis osoby wykonawcy  lub osoby upoważnionej  

 

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora
  • kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie na adres administratora
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:

Ochrona Osób i Mienia na 2018r.

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
    a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
    obowiązującego prawa.;
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
    danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
    zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
    danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

                                                                                                   …………………….

                                                                                                                              Data i podpis

 

 

 

* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Projekt umowy

UMOWA nr

zawarta w dniu ……………… r. w Rzeszowie, pomiędzy:

Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów NIP 813-00-08-613,

 Odbiorca faktury płatnik-Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie,

  1. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów.

reprezentowanym przez:

Dyrektora Szkoły- mgr Bogdana Rączy

zwanym dalej w treści umowy Zamawiającym

a

…………………………………………..koncesją nr……………………

reprezentowanym przez;

 

 

zwanym dalej w treści umowy Wykonawcą.

Strony zawierają umowę o następującej treści:

  • §1
  1. Zamawiającyzleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zlecenie polegające na przejęciu z dniem 02.01.2019 r. bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia, obsługa systemu telewizji dozorowej oraz monitorowanie sygnału alarmu, zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
  2. Służba ochrony realizowana będzie w systemie:
    - od poniedziałku do piątku – od godz.7.30 do 20.30

       - w soboty i niedziele 7.30 do 17.30

Zamawiający co miesiąc przedstawi szczegółowy harmonogram prac pracowników ochrony

3.Szacowana łączna ilość godzin ochrony, za cały okres trwania niniejszej umowy,                 wynosi 1600 godz.

4.Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień pracowników ochrony na poszczególnych stanowiskach określa „Instrukcja obiektowa” stanowiąca Załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

  • §2
  1. Pracownicy ochrony ochraniający obiekt podlegają bezpośrednio Wykonawcy.
  2. Bezpośredni nadzór nad pracownikami ochrony i koordynacje działań ochronnych prowadził będzie ze strony  ……………………..    
  3. Na mocy niniejszej umowy w zakresie wykonywania działań podstawowych (§1) przełożonym służbowym pracowników ochrony ze strony Zamawiającegostaje  się: Kierownik Gospodarczy – Mariusz Byjoś

4.W zakresie zlecenia objętego umową w/w osoba ma prawo wydawać polecenia pracownikom Wykonawcy bez ograniczeń, pod warunkiem odnotowania ich   w „Książce służby dozorowania”.

5.Polecenia te będą wykonane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie umowy, nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionych obiektów.

6 Zamawiający oraz wykonawca zobowiązują się do zachowania tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu, zarówno w czasie trwania umowy jak i po jej rozwiązaniu

 

  • § 3

W celu prawidłowego wykonania zlecenia Wykonawca ma prawo do:

  1. Ustalania uprawnień osób do przebywania w obiekcie chronionym.
  2. Legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości.
  3. Wzywania osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu lub stwierdzenia zakłócenia porządku.
  4. Ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji.
  5. Penetracji wszystkich dostępnych, otwartych miejsc w obiekcie.
  6. Sprawdzania prawidłowości zamknięć obiektów, które powinny być zamknięte.
  7. Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na terenie zakładu poprzez egzekwowanie obowiązujących przepisów.
  • § 4
  1. Zamawiającyumożliwi wykonanie usługi ochrony poprzez:
    1. udostępnienie pomieszczenia na terenie chronionego obiektu dla służb dozoru oraz wyposażenie w środki sanitarno-higieniczne i środki łączności,
    2. zapewnienie warunków pracy w miejscu wykonywania usługi pod kątem zgodności 
      z przepisami ppoż. i bhp,
    3. zabezpieczenie zgodnie z posiadanymi możliwościami terenu obiektu tj. ogrodzenie, oświetlenie, itp.

2Wykonawca będzie prowadził „Książkę służby dozorowania” w której służba ochrony odnotowywać będzie wszelkie fakty związane z wykonywaniem zlecenia, a w szczególności:

  1. czas pracy pracowników,
  2. dane personalne,
  3. informacje o interwencjach,
  4. polecenia wydawane przez Zamawiającego.

3.Pracownicy służby ochrony będą ubrani w jednakowe, jednoznacznie rozpoznawalne mundury oraz będą posiadali identyfikatory ze zdjęciem, danymi personalnymi i pełnioną funkcją.

  • § 5

Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zlecone czynności przy użyciu osób i środków przewidzianych przepisami o ochronie mienia oraz z zachowaniem wszelkich wymogów przewidzianych tymi przepisami.

  • § 6

Przejęcie ochrony poprzedzi sporządzenie „Protokołu przejęcia ochrony obiektu” stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej umowy.

  • § 7

W zakresie nie uregulowanym niniejsza umową mają zastosowanie przepisy ustawy z 27 sierpnia 1997r. „o ochronie osób i mienia” / tekst jednolity Dz. U. Nr 145 z 2005 r. , poz. 1221 / oraz Kodeksu Cywilnego.

 

  • § 8
  1. Wykonawcapostępował będzie z należytą starannością w zakresie wykonywania przedmiotu umowy.
  2. Wykonawcazobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przypadkach wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo chronionego mienia.
  3. Wykonawcazałączy polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej 
    i kontraktowej (polisa stanowi Załącznik nr 3 do umowy). W związku z tym wszelką odpowiedzialność za ewentualne szkody w mieniu Zamawiającego mające związek z niewykonaniem przez Wykonawcę jego obowiązków w ramach realizowanej usługi do wysokości kwoty zawartej w polisie przejmuje ubezpieczyciel.

 

  • § 9

Ustala się następujące warunki płatności Zamawiającego dla Wykonawcy za wykonanie usługi:

  1. Za wykonanie usługi ochrony obiektów określonej w § 1 ustala się wynagrodzenie w wysokości ………..zł netto(słownie: ……………..) plus podatek VAT za 1 godz. pracy pracownika ochrony. Wynagrodzenie miesięczne stanowiło będzie iloczyn wyżej podanej stawki oraz rzeczywistej liczby godzin ochrony wykonanej przez wszystkich pracowników ochrony w danym miesiącu.
  2. Przewidywana łączna wysokość wynagrodzenia za wykonanie całości Przedmiotu umowy wynosi NETTO …………….. zł (słownie:…………………………..)

Plus 23% podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, ……………..

Wartość brutto  …………….zł (……………………………..)

jednakże ostateczna wartość będzie zależeć od przyjętej ww. stawki godzinowej wynagrodzenia i liczby faktycznie zrealizowanych godzin pracy pracowników ochrony.

3.W oparciu o ustalone w umowie warunki wykonywania usługi ochrony Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT w terminie do 3-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni o treści:

Nabywca

Gmina Miasto Rzeszów

  1. Rynek 1

35-064 Rzeszów

NIP 8130008613

Odbiorca faktury-płatnik

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

  1. Sucharskiego 4
    • Rzeszów

4 Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT

5 Na podstawie w/w faktury Zamawiający przekazuje na konto Wykonawcy w Banku należną kwotę pieniężną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku nie dotrzymania terminu wypłaty należności Zleceniodawca sam nalicza ustawowe odsetki.

 

  • § 10
  1. Umowa zostaje zawarta od 02.01.2019r. na czas określony do 30.06.2019r. z możliwością wypowiedzenia jej przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
  2. Zamawiającyma prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia w przypadku udowodnionego rażącego niewykonywania przez Wykonawcę postanowień zawartej umowy i nie reagowania na pisemne upomnienia ze strony .
  3. W przypadku niepłacenia należności na rzecz Wykonawcyprzez Zamawiającego przez okres dwóch miesięcy Wykonawca ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.

 

  • § 11

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

  • § 12
  1. Spory wynikłe w trakcie realizowania niniejszej umowy strony będą starały się rozwiązywać 
    w drodze negocjacji respektując wzajemne interesy i w duchu zawartej umowy.
  2. W przypadku braku możliwości porozumienia stron właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego właściwy miejscowo.

 

  • § 13

Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający:                                                                                             Wykonawca:

Do pobrania:
Pobierz plik (Zawiadomienie o wyborze ponponiżej 300000 euro w trybie zapytania ofertowego .pdf)Zawiadomienie o wyborze oferty poniżej 30000 euro w trybie zapytania ofertowego [Zawiadomienie o wyborze oferty poniżej 30000 euro w trybie zapytania ofertowego pn. Ochrona obiektw i mienia na 2019r]302 kB

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu