Załącznik nr 2
……………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Rzeszów; 04.01.2019r.
(miejscowość i data)
Wszyscy Wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4.
nazwa Zamawiającego
- Przedmiot zamówienia: Materiały eksploatacyjne tonery/tusze na 2019r.
Zestawienie tuszów/ tonerów
Formularz asortymentowo-cenowy
Przedmiot zamówienia (model drukarki/tusz/toner |
Ilość |
|
1. |
SAMSUNG ML 1860 |
2 |
2. |
SAMSUNG ML 1640 |
2 |
3. |
SAMSUNG ML 2251N |
2 |
4. |
SAMSUNG ML 2160 |
2 |
5. |
SAMSUNG ML 2545 |
2 |
6. |
SAMSUNG ML 1675 |
2 |
7. |
XEROX WorkCentre 3215 |
10 |
8. |
HP Laser Jet 2015n |
2 |
9. |
HP LASERJET P 2015dn |
2 |
10. |
HP LASERJET 1320 |
2 |
11. |
HP LASERJET P 2055D |
4 |
12. |
HP DeskJet 940c BK |
2 |
13. |
EPSON L-210 kpl. |
2 |
14. |
EPSON Stylus SX235w kpl. |
5 |
15. |
EPSON L 220 kpl. |
2 |
16 |
BROTHER DCP 7030 |
2 |
17. |
BROTHER DCP 7055 |
2 |
18. |
HP LASERJET 8150DN |
1 |
19. |
HP LASERJET P 1005 |
1 |
20 |
LEXMARK X342N |
1 |
21 |
HP LASERJET MFP M26nw |
2 |
22 |
HP LASERJET Pro M402 dne |
2 |
23 |
HP LASERJET Pro M 402 dn |
2 |
24 |
Wkład bębna XEROX WorkCentre 3215 |
3 |
KSEROKOPIARKI |
||
25 |
RICOH AFICIO 2018D |
1 |
26 |
NASHUATEC AFICIO 3205 |
2 |
27 |
CANON 2318L |
2 |
28 |
RICOH AFICIO MP 1600 |
1 |
29 |
RICOH AFICIO 2022 |
2 |
30 |
RICOH AFICIO 2032 |
1 |
Zamawiający dopuszcza produkty zamienne pod warunkiem, że zamiennik wykona taką samą liczbę kopi co oryginał.
- Wymagania dotyczące:
- termin wykonania zamówienia – sukcesywnie przez 2019r. ilość asortymentu może ulec zmianie,
- termin płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- otwarcie ofert: w dniu 10.01.2019r. o godz. 12:15
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4 pok. nr 18, - sekretariat do dnia 10.01.2019r. do godz. 12:00 Oferta powinna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem: Dostawa materiałów eksploatacyjnych tonery/tusze na 2019r.
………………………………..
podpis osoby upoważnionej
TREŚC OFERTY
Nazwa wykonawcy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres/siedziba wykonawcy ……………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP …………………………………………………………………………………………….
REGON………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
Oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia……………………………………………………
Zamawiający wpisuje nazwę zamówienia
Za:
Przedmiot zamówienia (model drukarki/tusz/toner |
Ilość |
Cena jednostkowa netto |
Wartość netto |
Wartość VAT |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
|
1. |
SAMSUNG ML 1860 |
2 |
|||||
2. |
SAMSUNG ML 1640 |
2 |
|||||
3. |
SAMSUNG ML 2251N |
2 |
|||||
4. |
SAMSUNG ML 2160 |
2 |
|||||
5. |
SAMSUNG ML 2545 |
2 |
|||||
6. |
SAMSUNG ML 1675 |
2 |
|||||
7. |
XEROX WorkCentre 3215 |
10 |
|||||
8. |
HP Laser Jet 2015n |
2 |
|||||
9. |
HP LASERJET P 2015dn |
2 |
|||||
10. |
HP LASERJET 1320 |
2 |
|||||
11. |
HP LASERJET P 2055D |
4 |
|||||
12. |
HP DeskJet 940c BK |
2 |
|||||
13. |
EPSON L-210 kpl. |
2 |
|||||
14. |
EPSON Stylus SX235w kpl. |
5 |
|||||
15. |
EPSON L 220 kpl. |
2 |
|||||
16 |
BROTHER DCP 7030 |
2 |
|||||
17. |
BROTHER DCP 7055 |
2 |
|||||
18. |
HP LASERJET 8150DN |
1 |
|||||
19. |
HP LASERJET P 1005 |
1 |
|||||
20 |
LEXMARK X342N |
1 |
|||||
21 |
HP LASERJET MFP M26nw |
2 |
|||||
22 |
HP LASERJET Pro M402 dne |
2 |
|||||
23 |
HP LASERJET Pro M 402 dn |
2 |
|||||
24 |
Wkład bębna XEROX WorkCentre 3215 |
3 |
|||||
KSEROKOPIARKI |
|||||||
25 |
RICOH AFICIO 2018D |
1 |
|||||
26 |
NASHUATEC AFICIO 3205 |
2 |
|||||
27 |
CANON 2318L |
2 |
|||||
28 |
RICOH AFICIO MP 1600 |
1 |
|||||
29 |
RICOH AFICIO 2022 |
2 |
|||||
30 |
RICOH AFICIO2032 |
1 |
|||||
RAZEM WARTOŚĆ |
Cenę netto ……………………………………… zł
Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami……………………………………zł
Cenę brutto ………………………………………zł
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ceny podane w formularzu asortymentowo- cenowym obowiązują przez cały czas trwania umowy.
dnia ……………………………..
…………………………………
podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora
- kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie na adres administratora
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Dostawa tonerów/tuszy na 2019
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.; - Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do podpisywanej umowy:
Oświadczam, że1 :
1) wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
________________________________________
Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
2) Oświadczam, że: zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO, zamieszczoną w ogłoszeniu
________________________________________
Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
1 W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawc
Umowa nr
zawarta w dniu r. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1 35-064 Rzeszów NIP 8130008613 Odbiorca faktury-płatnik Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów
reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły
zwanym dalej Zamawiającym
a,
reprezentowaną przez:
zwanym dalej Wykonawcą
- §1.
- Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek –tonery/tusze na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………………….r.
- Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości tonerów, tuszów pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
- §2.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
- Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
- Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione materiały na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.
- Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
- Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających
wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.
- §3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
- Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
- §4.
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- §5.
Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest
…………………………. …………………… .
- §6.
- Wartość przedmiotu netto ……………….zł.
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami …………….zł.
Wartość brutto ……………… zł. słownie………………………………….
zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
- Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
- §7.
- Należność za dostarczone materiały eksploatacyjne będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
- Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
- Zapłata za dostarczone materiały eksploatacyjne, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
- §8.
- Materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem umowy będą wolne od wad.
- W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów , których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
- Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
- §9.
- W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
- a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
- b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę.
Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
- Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
- W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
- §10.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.
- §11.
Umowa została zawarta na czas określony od dnia ……………r. do dnia ……………r.
- §12.
- We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: