Załącznik nr 2 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów, dnia 04.01.2019r.
……………………………………………………..
pieczątka zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wszyscy Wykonawcy
nazwa i adres wykonawcy
- Zamawiający Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego 35-225 Rzeszów ul. Sucharskiego 4
nazwa Zamawiającego
zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia: Dostawa środków czystości na 2019r.
Lp. |
Nazwa towaru |
Ilość |
||
1. |
Płyn Domestos 750ml |
100szt |
||
2. |
Płyn uniw. Flor-5l. |
35szt. |
||
3. |
Płyn do naczyń Ludwik 5kg. |
50szt. |
||
4. |
Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l |
45szt. |
||
5. |
Mydło w płynie antybakteryjne -5l. |
40szt. |
||
6. |
WC Sanset 550g. butelka biała CLASSIC |
410szt. |
||
7. |
PLEDGE przeciw kurzowi-250ml. |
50szt. |
||
8. |
Ludwik płyn do naczyń1l |
|
30szt. |
|
9. |
Kostka WC zapach Domestos + zawieszka |
45szt. |
||
10. |
Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony |
100szt. |
||
11. |
Ścierka do podłogi szara 60x90 |
65szt. |
||
12. |
Ścierka do podłogi biała 60x80 |
46szt. |
||
13. |
Ścierka domowa (3szt.) |
70kp. |
||
14. |
Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX |
40szt. |
||
15. |
Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm. |
15szt. |
||
16. |
Worki na odpady -120l.- mocne |
10rolek |
||
17. |
60l. op. 50 szt.-mocne |
30rolek |
||
18. |
35l. op. 50 szt-moce |
80rolek |
||
19. |
Rękawice gospodarcze/kuchenne mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA |
105par |
||
20. |
Płyn Vanish do dywanów- 500ml. |
14szt. |
||
21. |
Silux panele, drewno 500ml. do nabłyszczania |
50szt. |
||
22. |
Pasta do podłóg Sidolux 750ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele |
160szt. |
||
23. |
Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML. |
10szt. |
||
24. |
Płyn do podłóg SIDOLUX 750ml. mycie panele, parkiet |
18szt. |
||
25. |
CIF 500ml. mleczko |
200szt. |
||
26. |
Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY |
35szt. |
||
27. |
Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 64 rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały |
|
30op. |
|
28. |
Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt. |
190op |
||
29. |
Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków. |
50op. |
||
30. |
Pasta do czyszczenia zlewów SAMA 250g. |
132szt |
||
31. |
Zmywak srebrny lub złoty do teflonu |
50szt |
||
32. |
Druciak spiralny maxi |
|
60szt |
|
33. |
Miotła brzozowa |
10szt. |
||
34. |
Rękawice lateksowe A100 szt |
15op. |
||
35. |
Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm |
4szt. |
||
36. |
Proszek do prania –białego 3kg |
11szt. |
||
37. |
Proszek do prania –kolor 3kg |
12szt |
||
38. |
Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem |
10szt. |
||
39. |
Płyn do płukania tkanin 4l |
7szt. |
||
40. |
stetaż mopa płaskiego 40 cm. kieszeniowy |
6szt |
||
41. |
Reklamówki średnie ok. 2,5 kg |
30op. |
||
42. |
Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane |
15op |
||
43. |
Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt. |
10op. |
||
44. |
Worki do odkurzaczy ZELMER 49.4220,/49.4120 sawbag |
10 op. |
||
45. |
Wiadro 10l. |
5szt. |
||
46. |
Wiadro 14l. z wyciskaczem |
10szt. |
||
47. |
Tabletki do wyparzarki do zmiękczania wody TABS op.25kg. |
20szt. |
||
48. |
Płym 1,5 l Flor |
|
100szt. |
|
49. |
Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml |
5szt. |
||
50. |
Szufelka+zmiotka |
10szt. |
||
51. |
Uchwyt na papier toaletowy -metalowy |
10szt. |
||
52. |
Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml. |
10szt. |
||
53. |
Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm, |
10szt. |
||
54. |
Woreczki śniadaniowe 18x4x35-1000 szt. |
|
10 op. |
|
55. |
Krążek barwiący wodę do spłuczki |
|
70 szt. |
|
56. |
Reklamówki 5 kg. |
10 op. |
||
57. |
SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l. |
5 szt. |
||
58. |
Płyn do mycia naczyń Fairy 900ml. |
12szt. |
||
59. |
Chusteczki uniwersalne ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt. |
10 op. |
||
60. |
PŁYN do udrażniania rur KRET 500g |
20 szt. |
||
61 |
Proszek do prania Bonux 7,5kg. |
1.szt. |
||
62. |
Folia aluminiowa spożywcza 150m. |
8 szt. |
||
63. |
Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml. |
10 szt. |
||
64. |
AJAX płyn 1 l. uniwersalny |
94 szt. |
||
65. |
WC żel Bref 750 |
94 szt. |
||
66. |
WC żel Tytan 700g.. |
94 szt. |
||
67. |
Pasta wysokopołyskowa Agata 1L. |
30 szt. |
||
68. |
Mop zapas paskowy midi |
50 szt. |
||
69. |
Szczotka do WC zestaw |
30 szt. |
||
70. |
Płyn do mycia szyb Window 5,l. zapas |
|
15szt. |
|
71. |
Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l. |
10szt. |
||
72. |
Kosz uchylny plastik 15l. |
10szt. |
||
73. |
Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm. bawełna |
|
5 szt. |
|
74. |
Płyn flor do paneli – 1 lL. |
10szt. |
||
75. |
Odświeżacz powietrza Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw |
6 szt. |
||
76. |
Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni) |
15szt. |
||
77. |
Zestaw do zamiatania kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch |
5szt. |
||
78 |
Szczotka ryżowa drewniana na gwint |
5 szt. |
||
79 |
Kij drewniany z gwintem 150 cm. |
30szt. |
||
80 |
Ścierka z mikrofilbry 32x32 uniwersalna |
20szt. |
||
81 |
Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki |
10szt. |
||
82 |
Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml. |
8szt. |
||
83 |
Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE |
20 szt. |
||
84 |
Rękaw do pieczenia mięsa -3m. |
30szt. |
||
85 |
Płyn PUR 900 ml. do naczyń |
20szt. |
||
86 |
Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków |
50op. |
||
87 |
Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm |
20 szt. |
||
88 |
Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży fi 18 |
10 szt. |
||
89 |
Vanish proszek do dywanów- 650g. |
10 szt. |
- Wymagania dotyczące:
- terminu wykonania zamówienia: od 11.01.2019r. do 31.12.2019r,
- terminu płatności: 14 dni od wystawienia faktury VAT,
- otwarcie ofert: 11.01.2019r. godz. 12:15 – gabinet dyrektora ZSKU
- kryteria oceny ofert: cena 100%
- innych warunków realizacji zamówienia: ilość zamawianych poszczególnych asortymentów może ulec zmianie.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18 -sekretariat do dnia 11.01.2019r. do godz. 12:00.Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią, opatrzona napisem ; Dostawa środków czystości na 2019r.
………………………………………………………………..
Podpis i pieczęć Dyrektora
Załącznik nr 3 do regulaminu udzielana
zamówień publicznych do 30 000 euro
Rzeszów,………………..r.
TREŚĆ OFERTY
Nazwa wykonawcy ...................................................................................................................................................................................
wykonawcy…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
Regon …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia ……………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
Lp. |
Nazwa towaru |
Ilość |
Cena netto za 1 szt/op/kp. |
Wartość netto |
Wartość VAT |
Cena jednostkowa brutto |
Wartość brutto |
|
1. |
Płyn Domestos 750ml |
100szt |
||||||
2. |
Płyn uniw. Flor-5l. |
35szt. |
||||||
3. |
Płyn do naczyń Ludwik 5kg. |
50szt. |
||||||
4. |
Płyn do naczyń GOLD CYTRUS -5l |
45szt. |
||||||
5. |
Mydło w płynie antybakteryjne -5l. |
40szt. |
||||||
6. |
WC Sanset 550g .butelka biała CLASSIC |
410szt. |
||||||
7. |
PLEDGE przeciw kurzowi-250ml. |
50szt. |
||||||
8. |
Ludwik płyn do naczyń 1l. |
30szt. |
||||||
9. |
Kostka WC zapach Domestos + zawieszka |
45szt. |
||||||
10. |
Płyn do mycia szyb SPRAY Window -0,75l. -zielony |
100szt. |
||||||
11. |
Ścierka do podłogi szara 60x90 |
65szt. |
||||||
12. |
Ścierka do podłogi biała 60x80 |
46szt. |
||||||
13. |
Ścierka domowa (3szt.) |
70kp. |
||||||
14. |
Szczotka do zamiatania z tw. sztucz. 25cm. ELLIS,KONEX |
40szt. |
||||||
15. |
Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 30 cm. |
15szt. |
||||||
16. |
Worki na odpady -120l.- mocne |
10rolek |
||||||
17. |
60l. op. 50 szt.-mocne |
30rolek |
||||||
18. |
35l. op. 50 szt-moce |
80rolek |
||||||
19. |
Rękawice gospodarcze/kuchenne mocne, powlekane środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów, wykonane z mieszanki kauczuku naturalnego,FIOLETOWE, STELLA |
105par |
||||||
20. |
Płyn Vanish do dywanów- 500ml. |
14szt. |
||||||
21. |
Silux panele, drewno 500ml. do nabłyszczania |
50szt. |
||||||
22. |
Pasta do podłóg Sidolux 500ml – płyn nabłyszczający kamień, drewno, panele |
160szt. |
||||||
23. |
Odświerzacz powietrz niebieski VOIGT VC 124 600ML. |
10szt. |
||||||
24. |
Płyn do podłóg SIDOLUX 750ml. mycie panele, parkiet |
18szt. |
||||||
25. |
CIF 500ml. mleczko |
200szt. |
||||||
26. |
Mop średni sznurkowy SUPER LUX, BIAŁY |
35szt. |
||||||
27. |
Papier toaletowy średniej klasy (mały) pak. po 60rolek , makulatura , 2 warstwy , listkowany , dł. 48 m. -biały |
30 op. |
||||||
28. |
Papier toaletowy duże rolki pak. po 12 szt. |
190op |
||||||
29. |
Ręcznik papierowy składany (op) zielony karton-20szt po 200 listków. |
50op. |
||||||
30. |
Pasta do czyszczenia zlewów SAMA 250g. |
132szt |
||||||
31. |
Zmywak srebrny lub złoty do teflonu |
50szt |
||||||
32. |
Druciak spiralny maxi |
60szt |
||||||
33. |
Miotła brzozowa |
10szt. |
||||||
34. |
Rękawice lateksowe A100 szt |
15op. |
||||||
35. |
Szczotka do zamiatania z włosia naturalnego 40cm |
4szt. |
||||||
36. |
Proszek do prania –białego 3kg |
11szt. |
||||||
37. |
Proszek do prania –kolor 3kg |
12szt |
||||||
38. |
Płyn do dezynfekcji MANUSAN 500ml. Z dozownikiem |
10szt. |
||||||
39. |
Płyn do płukania tkanin 4l |
7szt. |
||||||
40. |
stetaż mopa płaskiego 40 cm. kieszeniowy |
6szt |
||||||
41. |
Reklamówki średnie ok. 2,5 kg |
30op. |
||||||
42. |
Serwetki białe gastronomiczne ząbkowane |
15op |
||||||
43. |
Worki śniadaniowe 14x4x35N 1000szt. |
10op. |
||||||
44. |
Worki do odkurzaczy ZELMER 49.4220,/49.4120 sawbag |
10 op. |
||||||
45. |
Wiadro 10l. |
5szt. |
||||||
46. |
Wiadro 14l. z wyciskaczem |
10szt. |
||||||
47. |
Tabletki do wyparzarki do zmiękczania wody TABS op.25kg. |
20szt. |
||||||
48. |
Płyn 1,5 l. Flor |
100szt. |
||||||
49. |
Płyn przeciw pleśni SAVO 500ml |
5szt. |
||||||
50. |
Szufelka+zmiotka |
10szt. |
||||||
51. |
Uchwyt na papier toaletowy -metalowy |
10szt. |
||||||
52. |
Pojemnik na mydło w płynie 800-1000ml. |
10szt. |
||||||
53. |
Miski plastikowe małe o średnicy 25-30cm, |
10szt. |
||||||
54. |
Woreczki śniadaniowe 18x4x35-1000 szt. |
10 op. |
||||||
55. |
Krążek barwiący wodę do spłuczki |
70 szt. |
||||||
56. |
Reklamówki 5 kg. |
10 op. |
||||||
57. |
SIDOLUX - płyn uniwersalny 1 l. |
5 szt. |
||||||
58. |
Płyn do mycia naczyń Fairy 900ml. |
12szt. |
||||||
59. |
Chusteczki uniwersalne ( kuchenne) usuwa brud i tłuszcz – op. 72 szt. |
10 op. |
||||||
60. |
PŁYM do udrażniania rur KRET 500g. |
20 szt. |
||||||
61 |
Proszek do prania Bonux 7,5kg. |
1.szt. |
||||||
62. |
Folia aluminiowa spożywcza 150m. |
8 szt. |
||||||
63. |
Środek do czyszczenia CIF Power Carem 750ml. |
10 szt. |
||||||
64. |
AJAX płyn 1 l. uniwersalny |
94 szt. |
||||||
65. |
WC żel Bref 750 |
94 szt. |
||||||
66. |
WC żel Tytan 700g.. |
94 szt. |
||||||
67. |
Pasta wysokopołyskowa Agata 1L. |
30 szt. |
||||||
68. |
Mop zapas paskowy midi |
50 szt. |
||||||
69. |
Szczotka do WC zestaw |
30 szt. |
||||||
70. |
Płyn do mycia szyb Window 5 l. zapas |
15 szt. |
||||||
71. |
Pojemnik plastikowy z pokrywą 90l. |
10szt. |
||||||
72. |
Kosz uchylny plastik 15l. |
10szt. |
||||||
73. |
Nakładka Kieszonkowa na mopa 40 cm. bawełna |
5 szt. |
||||||
74. |
Płyn flor do paneli – 1 lL. |
10szt. |
||||||
75. |
Odświeżacz powietrza Air Wick Elektrical 19 ml. zestaw |
6 szt. |
||||||
76. |
Spray do czyszczenia CILT BANG 750ml. (do kuchni) |
15szt. |
||||||
77. |
Zestaw do zamiatania kpl. (szufelka + zmiotka) typu leniuch |
5szt. |
||||||
78 |
Szczotka ryżowa drewniana na gwint |
5 szt. |
||||||
79 |
Kij drewniany z gwintem 150 cm. |
30szt. |
||||||
80 |
Ścierka z mikrofilbry 32x32 uniwersalna |
20szt. |
||||||
81 |
Aktywna piana do mycia 600ml. Cillit Bang do łazienki |
10szt. |
||||||
82 |
Odświeżacz powietrza BRISE GLADE 300ml. |
8szt. |
||||||
83 |
Serwetki kolorowe okolicznościowe op. SKŁADANE A-20, KOLORY PASTELOWE |
20 szt. |
||||||
84 |
Rękaw do pieczenia mięsa -3m. |
30szt. |
||||||
85 |
Płyn PUR 900 ml. do naczyń |
20szt. |
||||||
86 |
Ręcznik papierowy składany (op) biały karton-20szt. x 200 listków |
50op. |
||||||
87 |
Nakładka Mopa płaski cliper bawełna 50cm |
20 szt. |
||||||
88 |
Pojemnik zamykany na papier toaletowy duży fi 18 |
10 szt. |
||||||
89 |
Vanish proszek do dywanów- 650g. |
10 szt. |
||||||
RAZEM WARTOŚĆ |
Wartość netto ……………………………………………………..
Podatek VAT …………………………………………………………
Wartość zamówienia brutto…………………………………………………………..
Oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:
- termin wykonania zamówienia ………………………………………………………………………………………
- termin płatności ……………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zobowiązuję się go wykonać na wyżej wskazanych warunkach.
Oświadczam, że dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
DNIA ………………………………………….. ……………………………………………………………………………………
Podpis osoby wykonawcy lub osoby upoważnionej
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30000 euro
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, reprezentowanym przez Dyrektora
- kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie na adres administratora
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Dostawa środków czystości na 2019r
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.; - Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 30 000 euro.; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do podpisywanej umowy:
Oświadczam, że1 :
1) wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
________________________________________ Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
2) Oświadczam, że: zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną z art. 13 RODO, zamieszczoną w ogłoszeniu
________________________________________
Data, podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
1 W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawc
projekt umowy
Umowa nr
zawarta w dniu r. w Rzeszowie , pomiędzy Gminą Miasto Rzeszów ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
NIP 813-00-08-613
Odbiorca Faktury - płatnik- Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów
reprezentowanym przez: mgr Bogdana Rączy – Dyrektora Szkoły
zwanym dalej Zamawiającym
a,
reprezentowaną przez:
zwanym dalej Wykonawcą
- §1.
- Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………..r. stanowiącym załącznik do umowy.
- Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości środków czystości pomiędzy poszczególnymi asortymentami oraz dostawę artykułów nie zawartych w formularzu asortymentowo – cenowym , których nie można było przewidzieć a są niezbędne do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego.
- §2.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy sukcesywnie, własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
- Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo , na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego faksem lub telefonicznie .
- Zamawiający za każdym razem będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione środki czystości na adres siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zamówienia.
- Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
6.Przedmiot dostawy musi być nowy, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz posiadać aktualny termin ważności.
- Zamawiający nie dopuszcza dostawy produktów zamiennych innych niż zawartych w formularz asortymentowo-cenowym zawartym w ofercie z dnia ……………….r.
- Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj).
- Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany towarów, nie spełniających
wymagania określone w niniejszej umowie lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt.
- §3.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy.
- Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji umowy, rozumianą jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca wyda przedmiot umowy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem.
- §4.
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania umowy osobie, bądź w całości, bądź w części bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- §5.
Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest
…………………………. …………………… .
- §6.
- Wartość przedmiotu netto ………………. zł.
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ………………… zł.
Wartość brutto ……………………………..zł. słownie……………………………………………
zgodnie z otrzymaną ofertą stanowiącą integralną część niniejszej
umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w zapytaniu ofertowym w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
- Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
- §7.
- Należność za dostarczone środki czystości będzie płatna w terminie 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającemu
- Wartość poszczególnych dostaw będzie wyliczona przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
- Zapłata za dostarczone środki czystości, nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
- 2. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego o treści:
Nabywca
Gmina Miasto Rzeszów
- Rynek 1
35-064 Rzeszów
NIP 8130008613
Odbiorca faktury-płatnik
Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
- Sucharskiego 4
- Rzeszów
Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT.
- §8.
- Środki czystości objęte przedmiotem umowy będą posiadały co najmniej roczny okres przydatności do użytku.
- W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych środków czystości, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie wykonawcę pisemnie.
- Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad.
- §9.
- W razie nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest do na rzecz Zamawiającego następujących kar umownych :
- a) za nieterminowe dostarczenie przedmiotu umowy w wysokości 2% wartości nie dostarczonej partii towaru za każdy dzień zwłoki.
- b) za zwłokę w wymianie towaru wadliwego na wolny od wad w wysokości 2% wartości towaru dostarczonego z wadami, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na wymianę środka czystości.
Powyższe kary umowne płatne będą w terminie 14 dni od otrzymania przez Wykonawcę wezwania do ich zapłaty.
- Za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
- W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną, potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
- §10.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca poprzedzającym pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy.
- §11.
Umowa została zawarta na czas określony od dnia …………………do ……………………..r.
- §12.
- We wszystkich sporach nieuregulowanych w niniejszej umowie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie problemy oraz sprawy wynikające z umowy, dla których strony nie znajdą polubownego rozwiązania rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca: