tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

Do pobrania:
Pobierz plik (Poradnik_1.pdf)Cyberbezpieczeństwo[Poradnik 1]3916 kB
Pobierz plik (Poradnik_2.pdf)Cyberbezpieczeństwo [Poradnik 2]7830 kB
Pobierz plik (Poradnik_3.pdf)Cyberbezpieczeństwo[Poradnik 3]8573 kB
Pobierz plik (Instrukcja zapisania w kasowniku uprawnienia do bezpłatnych przejazd. dla ucznia.docx)Instrukcja zapisania w kasowniku uprawnienia do bezpłatnych przejazd. dla ucznia[Instrukcja zapisania w kasowniku uprawnienia do bezpłatnych przejazdów dla ucznia]548 kB
Pobierz plik (UCZEŃ-bezplatne kasownik wrzesień 2020.docx)UCZEŃ-bezpłatny kasownik wrzesień 2020[Zapisanie uprawnienia do bezpłatnych przejazdów dla uczniów za pomocą kasownika ]19 kB
Pobierz plik (Dlaczego warto czytać książki.pdf)Dlaczego warto czytać książki[biblioteka]428 kB
Pobierz plik (resman_Dostep-do-systemu.pdf)Instrukcja dostępu do e-dziennika.pdf[e-dziennik]715 kB

 

SPOTKANIA Z RODZICAMI

rok szkolny 2020/2021

11.09.2020 r.

Spotkanie z rodzicami uczniów klas pierwszych

18.09.2020 r.

Spotkanie z rodzicami klas maturalnych

13.10.2020 r.

Spotkanie z rodzicami – wszystkie klasy

11.12.2020 r.

Spotkanie z rodzicami klas III LO i IV Technikum

 

Konsultacje dla rodziców uczniów pozostałych klas LO, Technikum i Branżowej Szkoły I stopnia

29.12.202 r.

Spotkanie  dla rodziców uczniów pozostałych klas LO, Technikum i Branżowej Szkoły I stopnia

 

Konsultacje dla rodziców uczniów klas III LO i IV Technikum

19.03.2021r.

Spotkanie z rodzicami klas III LO i IV Technikum

 

Konsultacje dla rodziców uczniów pozostałych klas LO, Technikum i Branżowej Szkoły I stopnia

21.05.2021r.

Spotkanie  dla rodziców wg ustalonego harmonogramu

 

liniaaogłoszenie dla rodzica

 

W celu uzyskania lub przywrócenia dostępu do dziennika elektronicznego należy:

Wejść na stronę www.portal.resman.pl i kliknąć link do dziennika elektronicznego. Następnie – „Przywracanie dostępu”.
W wyświetlonym oknie w polu edycyjnym wpisać adres e-mail oraz zaznaczyć pole wyboru „Nie jestem robotem”. Mechanizm bezpieczeństwa może poprosić o zaznaczenie obrazków. Jeśli zestaw znaków na obrazku jest nieczytelny, można wygenerować następny obrazek. Następnie kliknąć przycisk „Wyślij wiadomość”.
Po kliknięciu przycisku „Wyślij wiadomość”, jeśli wpisano poprawne znaki, na podany  adres e-mail zostanie wysłana informacja.
Sprawdzić skrzynkę swojej poczty elektronicznej, powinna tam być wiadomość od ResMana z tematem „Aktywacja konta/przypomnienie hasła”. Jesli wiadomości nie ma to poczekać chwilę i odświeżyć listę wiadomości. W przeciwnym razie sprawdzić zakładkę spam, bo wiadomość mogła zostać wysłana właśnie tam. Przeczytać wiadomość, zapisać login (3 litery imienia 4 litery nazwiska i cyfry) i kliknąć link aktywacyjny podany w treści, aby nadać hasło.
    Wprowadzić hasło, którego będzie można używać logując się do e-dziennika i zapisać w bezpiecznym miejscu. Hasła i loginu nie udostępniać nikomu! Uczniom także.
    W oknie „Aktywacja konta” ponownie zaznaczyć pole wyboru „Nie jestem robotem”. Mechanizm bezpieczeństwa może poprosić o zaznaczenie obrazków.
    Po wpisaniu takiego samego hasła w obu polach, kliknąć przycisk „Ustaw nowe hasło”.
    Po kliknięciu „Ustaw nowe hasło”, wyświetli się informacja, że hasło użytkownika zostało zmienione.
    Od tego czasu wchodząc na stronę www.portal.resman.pl można się logować do dziennika elektronicznego podając login i hasło.

    e dziennikJeśli Rodzic posiada więcej niż jedno dziecko w tej samej szkole/różnych szkołach pracujących z dziennikiem firmy Vulcan wymagane jest podanie takich samych danych we wszystkich szkołach tj. imię, nazwisko, e-mail, pesel – dla rodziców, którzy nie podadzą numeru pesel zostanie zastosowane inne rozwiązanie.
    Jeśli nauczyciel posiada dziecko/dzieci w innej szkole, aby móc się zalogować do dziennika dziecka musi podać identyczne dane jak w przypadku logowania się do szkoły w której pracuje (imię, nazwisko, mail, pesel); w innym przypadku nie będzie miał dostępu do E-Dziennika dziecka, w tym celu należy udać się do sekretariatu/wychowawcy w celu poprawienia danych.
    Jeśli pracownik administracyjny posiada dziecko/dzieci w innej szkole, aby móc się zalogować do dziennika dziecka musi podać identyczne dane jak w przypadku logowania się do aplikacji VEdukacja (imię, nazwisko, mail, pesel); w innym przypadku nie będzie miał dostępu do E-Dziennika dziecka, w tym celu należy udać się do sekretariatu/wychowawcy w celu poprawienia danych.

liniaa

Dokumenty związane z działalnością szkoły:

  • STATUT SZKOŁY
  • WEWNĄTRZSZKOLNY SYTEM OCENIANIA
  • REGULAMINY SZKOLNE

są do wglądu w bibliotece szkolnej.

PRZEDMIOTOWE SYSTEMY OCENIANIA z poszczególnych przedmiotów są dostępne w bibliotece szkolnej a także u nauczyciela prowadzącego dany przedmiot.

liniaa

 

CYBERBEZPIECZEŃSTWO

 

Szanowni Państwo

W roku szkolnym 2020/2021 szkoła podejmuje również działania w zakresie BEZPIECZEŃSTWA CYFROWEGO. Każdego dnia nasi uczniowie, a wasze dzieci narażone są na niebezpieczeństwo dotyczące korzystania z Internetu oraz urządzeń mobilnych i technologii cyfrowych. Chcemy zwrócić Państwa uwagę na zagrożenia, prezentując poradniki:

1. Cyberprzemoc - włącz blokadę na nękanie

2. Twoje dziecko i ryzykowne zachowania online

3. Sharenting i wizerunek dziecka w sieci

 

 

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu