tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

REGULAMIN WYPOŻYCZALNI

1.Czytelnicy zobowiązani są:

a) dbać o wykorzystywane materiały, chronić je przed zniszczeniem i zagubieniem,

b) nie wynosić z biblioteki bez wiedzy bibliotekarza żadnych książek, czasopism ani innych materiałów,

c) materiały wypożyczone do domu lub na zajęcia zwracać w ustalonym terminie,

d) fakt zagubienia, bądź zniszczenia materiałów bibliotecznych rekompensować na zasadach ustalonych w regulaminie.

2. W bibliotece należy zachować ciszę.

3. Do biblioteki nie wolno wnosić jedzenia i picia.

4. Użytkowników obowiązuje dbałość o wyposażenie biblioteki.

5. Uczniowie  i słuchacze wypożyczają potrzebne im książki w zasadzie na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc. Bibliotekarz ma prawo skrócić lub wydłużyć ten okres kierując się np. zapotrzebowaniem na określoną pozycję.

6. Uczeń (słuchacz) może zwrócić się o zarezerwowanie wybranej książki.

7. Przeczytane książki powinny być niezwłocznie zwrócone do biblioteki, aby mogli korzystać z nich inni czytelnicy.

8. W przypadku rażącego niedotrzymania terminu zwrotu następuje wstrzymanie wypożyczeń.

9.  Zauważone przy wypożyczeniu uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić bibliotekarzowi.

10. Użytkownik, który zgubi lub zniszczy książkę bądź inny wypożyczony materiał, musi odkupić  taką samą pozycję lub inną wskazaną przez bibliotekarza.

11. Istnieje możliwość wypożyczania książek na okres wakacji i ferii zimowych.

12. Czytelnicy (uczniowie, słuchacze) opuszczający szkołę zobowiązani do zwrotu wszystkich pozycji wypożyczonych z biblioteki. Otrzymują wówczas potwierdzenie rozliczenia z biblioteką na karcie obiegowej.

 

REGULAMIN  CZYTELNI

1. Czytelnia jest miejscem samokształcenia uczniów i nauczycieli.

2. W czytelni udostępniany jest księgozbiór podręczny oraz czasopisma.

3. Czytelnia jest miejscem cichej pracy.

4. Korzystający z czytelni wpisują się do zeszytu odwiedzin.

5. Z księgozbioru podręcznego użytkownicy korzystają na miejscu, jednak w

uzasadnionych wypadkach bibliotekarz może udzielić zgody na wypożyczenie

do domu, na krótki termin.

6. Przeczytane czasopisma należy odkładać na miejsce, a książki zwracać bibliotekarzowi.

7. Bibliotekarz ma prawo sprawdzić, czy osoby przebywające w czytelni, nie

powinny być w tym czasie na lekcji.

8. Stanowiska komputerowe w czytelni służą do:

a) korzystania z Internetu jako źródła informacji gromadzonych w celach

edukacyjnych,

b) przeglądania programów multimedialnych,

c) przygotowywania prac z wykorzystaniem oprogramowania zainstalowanego na komputerach.

8. Komputery można włączyć za zgodą bibliotekarza.

9. Nie wolno zmieniać ustawień komputera, wgrywać własnych programów, kasować zainstalowanych.

10. Obowiązuje zakaz zapisywania plików i folderów w pamięci komputera.

11. Wyszukane informacje lub przygotowane prace użytkownik zapisuje na

własnym nośniku.

12. Użytkownik potwierdza fakt korzystania z komputera wpisem do zeszytu.

13. Pierwszeństwo w korzystaniu z komputerów mają nauczyciele i uczniowie

przygotowujący materiały do lekcji.

14. Wszelkie uszkodzenia lub nieprawidłowości w pracy komputera należy

zgłaszać bibliotekarzowi.

15. Po wcześniejszym uzgodnieniu z bibliotekarzem nauczyciel  może prowadzić w bibliotece lekcje (zajęcia) z wykorzystaniem sprzętu audiowizualnego.

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu