tarcza małazlote technikum perspektywy 1Perspektywy 2020 - srebrna odznaka Offic365 Web fb  e dziennik YouTube  instagram nowa ikona 1057 2227

user_mobilelogo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Zrozumiałem
  • Sukces ZSKU
60-lecie ZSKU - REJESTRACJA           DZIEŃ OTWARTY 11.03.2022            NABÓR 2022/2023

obraz100Regulamin rekrutacji uczestników projektu: „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” 

  • § 1

Informacje o projekcie

Projekt „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim”  realizowany w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) w ramach projektu: „Ponadnarodowa Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej”nr  POWERSE-2018-1-PL01-KA101-049092.

Dofinansowanie projektu z UE: 84 428,56 PLN

  • § 2

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, a w szczególności kryteria kwalifikacyjne, zasady przyjmowania zgłoszeń i kwalifikacji uczestników oraz ich prawa i obowiązki, w trakcie trwania projektu dla nauczycieli Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie. Projekt: „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” realizowany w ramach projektu  „Ponadnarodowa mobilność kadry edukacji szkolnej“ jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój ( PO WER). Głównym celem projektu „Ponadnarodowa mobilność kadry edukacji szkolnej“  jest nabycie kompetencji kluczowych i zawodowych przez przedstawicieli kadry pracującej w placówkach oświaty, dzięki udziałowi w zagranicznych mobilnościach.

W ramach niniejszego projektu ZSKU planuje dwa rodzaje mobilności kadry edukacyjnej:

  1. a) Pierwsza mobilność to planowany wyjazd 7 członków kadry do Portsmouth w Wielkiej Brytanii (17-23.02.2019). Uczestnicy wezmą udział w 1-tygodniowym kursie  w języku angielskim dotyczącym interaktywnych metod nauczania "Interactive training and teaching techniques" (20 godzin) zorganizowanym przez partnera projektu Training Vision
  2. b) Druga planowana mobilność to wyjazd 7 członków kadry edukacyjnej do Rimini do Włoch (23-29.06.2019) na kurs w języku angielskim związany z zastosowaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu "Innovative technologies applied to education " (20 godzin) zorganizowanym przez partnera projektu Sistema Turismo
  3. Celem projektu „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” jest:
  • podniesienie poziomu jakości pracy szkoły w zakresie nauczania języka angielskiego, wykorzystania innowacyjnych metod pedagogicznych skoncentrowanych na osobach uczących się oraz wspierania nauczania opartego na technologiach informacyjno-komunikacyjnych
  • podniesienie umiejętności przekrojowych pracowników szkoły takich jak kompetencje językowe
  • podniesienie poziomu kompetencji w zakresie ICT i wykorzystania narzędzi informatycznych
  • nabycie wiedzy w zakresie możliwości wykorzystania nowych metod pracy, podejść, technik nauczania oraz pracy z uczniem,
  • wzbogacenie profesjonalnych umiejętności i kompetencji kadry edukacji szkolnej co przyczyni się do rozwinięcia nowych, lepszych metod nauczania oraz innowacyjnego podejścia do kształcenia młodzieży w ZSKU
  • rozwój praktycznych umiejętności odpowiednich dla obecnej pracy i rozwoju zawodowego kadry edukacyjnej
  • doskonalenie umiejętności uczenia się i wspieranie tworzenia europejskiego obszaru uczenia się przez całe życie
  • podniesienie poziomu kompetencji społecznych, językowych, kulturowych
  • rozwój inicjatywy i przedsiębiorczości
  • rozwijanie europejskiego wymiaru edukacji prowadzonej w naszej szkole
  • wzmocnienie efektów synergii i procesu przejścia między kształceniem formalnym i pozaformalnym
  1. Rezultatami projektu będą rozwój zawodowy i osobisty uczestników projektu, adaptacja najlepszych praktyk oraz transfer wiedzy.
  2. Udział w projekcie jest bezpłatny.
  3. Projekt realizowany jest w okresie 01.10.2018 r. do 02.2020 r.
  4. Przygotowaniem merytorycznym uczestników do wyjazdu zajmie się koordynator projektu. Jego zadaniem będzie: przekazanie informacji o programie PO WER oraz o projekcie; przekazanie informacji na temat miejsca i zakresu szkoleń oraz ich organizatora; wsparcie uczestników przed wyjazdem, omówienie wymogów linii lotniczych, bezpieczeństwa na lotnisku i w trakcie podróży. W ramach działań przygotowawczych do każdej z mobilności zaplanowano po 6 godzin kursu języka angielskiego specjalistycznego (dobranego treściowo do danego kursu zagranicznego), zajęcia z pedagogiem dotyczące pracy w zespole – 2 godz., zajęcia dotyczące historii i kultury Anglii lub Włoch – po 4 godz., uwarunkowania geograficzne Anglii lub Włoch – 2 godz.
  • § 3

Warunki rekrutacji do udziału w projekcie

  1. Osoby uprawnione do udziału w projekcie:

Kadra edukacyjna ZSKU w Rzeszowie: nauczyciele, nauczyciele-dyrektorzy, nauczyciele – bibliotekarze, wychowawcy internatu, pedagodzy, nauczyciele zawodu.

  1. Osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” musi:
  2. a) być pracownikiem Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie,
  3. b) posiadać zatrudnienie w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie w ramach stosunku pracy na czas nieokreślony lub na czas określony nie krótszy niż okres trwania projektu,
  4. c) być zainteresowana udziałem w mobilności ze względu na cele projektu,
  5. d) wyrażać zgodę na modyfikację wykorzystywanego programu nauczania o nowe elementy polecane podczas mobilności,
  6. e) zobowiązać się do systematycznego uczestnictwa i realizacji działań objętych projektem szczegółowo opisanych w umowie oraz do aktywnego podejmowania działań projektowych przez cały okres jego realizacji,
  7. f) zobowiązać się do terminowego sporządzania sprawozdań z mobilności, opracowania i przeprowadzenia szeregu działań poprojektowych związanych z promowaniem rezultatów projektu,
  8. g) posługiwać się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym (poziom B1 lub wyższy) – warunek konieczny do udziału w projekcie .
  • § 4

Zasady rekrutacji

  1. Rekrutacja odbywa się uwzględnieniem równych szans, w tym zasady równości płci, wieku, a także niepełnosprawności.
  1. Kandydaci, przed złożeniem formularza zgłoszeniowego, zapoznają się z niniejszym regulaminem.
  2. Projekt zakłada rekrutację 7 uczestników na kurs "Interactive training and teaching techniques” oraz 7 uczestników na kurs "Innovative technologies applied to education ". Udział w pierwszym kursie nie wyklucza udziału w drugim kursie.
  3. Niniejszy regulamin dostępny jest na stronie internetowej szkoły oraz tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego.
  4. Rekrutacja odbywa się w I turze od 09.11.2018 do 16.11.2018 (na kurs "Interactive training and teaching techniques"), a w II turze od 12.03.2019 do 22.03.2019 (na kurs "Innovative technologies applied to education ").
  5. Przyjmowane są jedynie zgłoszenia wypełnione na właściwych formularzach, opatrzone datą i podpisem kandydata (załączniki 1-4 niniejszego Regulaminu).
  6. Złożone dokumenty rekrutacyjne są weryfikowane pod względem formalnym, a kandydaci mają możliwość jednokrotnego poprawienia lub uzupełnienia dokumentów formalnych.
  7. Za termin złożenia dokumentów rekrutacyjnych przyjmuje się datę złożenia wszystkich wymaganych dokumentów poprawnych formalnie.
  8. Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są w sposób ciągły w terminie wskazanym w punkcie 5 w głównym sekretariacie szkoły w zapieczętowanej kopercie opatrzonej napisem: Projekt „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim”, imię i nazwisko kandydata.
  9. Kandydaci nie posiadający formalnego potwierdzenia swojego poziomu znajomości języka angielskiego przystępują do testu z języka angielskiego na poziomie B1 w I turze w dniu 19.11.18 o godz. 15.00, a w II turze w dniu 25.03.2018 o godz. 15.00. Nie wyrażenie zgody na przystąpienie do testu lub nieprzystąpienie do testu równoznaczne jest z rezygnacją z udziału w projekcie.  Uzyskanie poniżej 50% punktów z testu językowego dyskwalifikuje kandydata z uczestnictwa w mobilności.
  10. Wyboru uczestników Projektu, na podstawie analizy dokumentów zgłoszeniowych dokonuje Komisja Rekrutacyjna, w skład której wchodzą: dyrektor szkoły – mgr Bogdan Rączy, nauczyciel języka polskiego - mgr Elżbieta Orszulak oraz nauczyciel języka polskiego - mgr Barbara Jastrzębska.
  11. Poinformowanie kandydatów o wynikach naboru nastąpi w I turze w dniu 22.11.2018 , a w II turze w dniu 28.03.2019 drogą elektroniczną.
  12. O wyborze kandydata decyduje liczba uzyskanych punktów.
  13. W przypadku tej samej liczby punktów u kandydatów pierwszeństwo mają kandydaci, którzy nie brali wcześniej udziału w mobilnościach zagranicznych. Następnym kryterium jest kolejność zgłoszeń.
  14. Komisja rekrutacyjna sporządza listę rankingową i listę osób rezerwowych. (zał. 5 i 6)
  15. Do dnia 26.11.2018 w I turze, a w II turze do 02.04.2019 każdy kandydat ma prawo odwołać się od decyzji Komisji rekrutacyjnej. Komisja rekrutacyjna ma obowiązek rozpatrzenia każdego odwołania do 28.11.2018  w I turze, a w  II turze do 05.04.2019   i w przypadku decyzji pozytywnej – zmiany wyników rekrutacji.
  16. Kandydaci zakwalifikowani będą zobowiązani do podpisania umowy uczestnictwa w projekcie, regulującej podstawowe prawa i obowiązki związane z otrzymaniem wsparcia.
  • § 5

Prawa i obowiązki uczestników projektu

 

Uczestnicy zobowiązani są do:

  • Złożenia wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji
  • Przestrzegania regulaminu uczestnictwa w projekcie
  • Aktywnego podejmowania działań projektowych przez cały okres jego realizacji
  • Terminowego wykonywania przydzielonych w projekcie zadań
  • Tworzenia i opracowywania materiałów niezbędnych do realizacji poszczególnych działań przewidzianych w projekcie
  • Promowania projektu wśród społeczności szkolnej i lokalnej oraz na skalę międzynarodową
  • Doskonalenia znajomości języka angielskiego i warsztatu metodycznego
  • Godnego reprezentowania Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie
  • Bieżącego informowania koordynatora projektu o wszelkich nieprawidłowościach
  • § 6

Warunki rezygnacji w projekcie

  1. Zakwalifikowanie uczestnika do udziału w projekcie zobowiązuje go do odbycia wyjazdu zagranicznego. Tylko w przypadku zdarzenia losowego, niezależnego od woli uczestnika uprawnia go do rezygnacji z udziału w projekcie.
  2. Uczestnik, który zrezygnował z udziału w Projekcie przed rozpoczęciem ścieżki wsparcia zobowiązany jest do zwrotu materiałów szkoleniowych oraz poniesionych na jego rzecz kosztów mobilności. W przypadku rezygnacji uczestnika opisanej w pkt.1, komisja rekrutacyjna kwalifikuje do udziału w Projekcie osobę z listy rezerwowej.
  3. W przypadku niewystarczającej liczby uczestników przewiduje się dodatkową rekrutację.
  • § 7

Postanowienia końcowe

  1. Dyrektor szkoły zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie w przypadku, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmianę „Zasad realizacji Projektu”, a także w przypadku pisemnego zlecenia wprowadzenia określonych zmian ze strony organów uprawnionych do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu.
  2. Szczegółowe warunki uczestnictwa w projekcie zostaną określone w Umowie z uczestnikami wyjazdów.
  3. Powyższy Regulamin Rekrutacji obowiązuje przez okres realizacji Projektu.

obraz100

Projekt „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim”  realizowany w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego od 01.10.2018 do 29.02.2020, finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) w ramach projektu: „Ponadnarodowa Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej”nr  POWERSE-2018-1-PL01-KA101-049092.

Dofinansowanie projektu z UE: 84 428,56 PLN

Tabela angielski

SERDECZNIE ZAPRASZAMY WSZYSTKICH UCZNIÓW, NAUCZYCIELI I PRACOWNIKÓW SZKOŁY DO OBEJRZENIA WYSTAWY.

DZIĘKUJEMY NAUCZYCIELOM, KTÓRZY CHCĄ SIĘ PODZIELIĆ SWOIMI WRAŻENIAMI

 I SPOSTRZEŻENIAMI PO WIZYCIE W ANGLII.

ZACHĘCAMY DO AKTYWNEGO UDZIAŁU!

Do pobrania:
Pobierz plik (Lista rankingowa — Włochy.doc)Lista rankingowa - Włochy[Lista rankingowa - Włochy]55 kB
Pobierz plik (INTERNAT DZIEN ANGIELSKI DAY - PLAN.doc)Internat Dzień Angielski Day - PLAN[Internat Dzień Angielski Day - PLAN]72 kB
Pobierz plik (Lista rankingowa.doc)Lista rankingowa[Lista rankingowa]55 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 7.doc)Załącznik 7[Załącznik 7 Protokół Komisji Rekrutacyjnej]49 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 6.doc)Załącznik 6[Załącznik 6 Lista rezerwowa kadry edukacji szkolnej zakwalifikowanej do uczestnictwa w projekcie: „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” ]52 kB
Pobierz plik (Załączniki 5.doc)Załącznik 5[Załącznik 5 Lista rankingowa kadry edukacji szkolnej zakwalifikowanej do uczestnictwa w projekcie: „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” ]111 kB
Pobierz plik (Załącznik 4.doc)Załącznik 4[Załącznik 4 DEKLARACJA UCZESTNICTWA]55 kB
Pobierz plik (Załacznik 3.doc)Załącznik 3[Załącznik 3 OŚWIADCZENIE]46 kB
Pobierz plik (Załącznik 2.doc)Załącznik 2[Załącznik 2 ANKIETA REKRUTACYJNA DLA KADRY EDUKACJI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W RZESZOWIE DO PROJEKTU: „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim” ]56 kB
Pobierz plik (Załącznik 1.docx)Załącznik 1[załącznik 1 Formularz zgłoszeniowy do projektu „Szkolenia dla kadry edukacji szkolnej w wymiarze europejskim”]42 kB

Kontakt

Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego

ul. mjr H. Sucharskiego 4

35-225 Rzeszów


sekretariat@zsku.rzeszow.pl 

logo epuap

facebooklogo bip

 

Telefony

sekretariat główny 17 748-12-00
sekretariat szkół młodzieżowych i wieczorowych 17 748-12-04
sekretariat szkół dla dorosłych, KKZ, kursy 177481200,   
17 748-12-06
 
internat 17 748-11-85
kierownik internatu 17 748-12-17
 
księgowość 17 748-12-11
księgowość - zakwaterowanie i żywienie 17 748-12-10
główny księgowy 17 748-12-12
fax: 17 748-19-33
 

Mapa dojazdu